
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.

I ett gammalt tullhus vid hamninloppet serverar sju kockteam rätter från varsitt öppet kök. Välj mellan ceviche, grillad entrecôte, pasta vongole eller sushi – allt på samma ställe. En lång bardisk slingrar sig mellan köken, och uteserveringen ligger bokstavligt talat vid kajkanten. Hit kommer man för lunch i solen eller middag i skymningen, med ett glas vin och färjorna som passerar tyst förbi.

I ett gammalt tullhus vid hamninloppet serverar sju kockteam rätter från varsitt öppet kök. Välj mellan ceviche, grillad entrecôte, pasta vongole eller sushi – allt på samma ställe. En lång bardisk slingrar sig mellan köken, och uteserveringen ligger bokstavligt talat vid kajkanten. Hit kommer man för lunch i solen eller middag i skymningen, med ett glas vin och färjorna som passerar tyst förbi.

I ett gammalt tullhus vid hamninloppet serverar sju kockteam rätter från varsitt öppet kök. Välj mellan ceviche, grillad entrecôte, pasta vongole eller sushi – allt på samma ställe. En lång bardisk slingrar sig mellan köken, och uteserveringen ligger bokstavligt talat vid kajkanten. Hit kommer man för lunch i solen eller middag i skymningen, med ett glas vin och färjorna som passerar tyst förbi.

Industri 4.0 eller fjärde industriella revolutionen är en term för flera teknologier och koncept inom automation, processindustriell it och tillverkningsteknologier. Målet är smarta fabriker och logistik som ska kunna sköta sig själva utan människors inblandning och ses som en möjlig lösning för återindustrialisering av västvärlden. De tre första industriella revolutionerna var ångmaskinen, elektriciteten (med masstillverkning) och elektroniken (med datorer och internet).

Industri 4.0 eller fjärde industriella revolutionen är en term för flera teknologier och koncept inom automation, processindustriell it och tillverkningsteknologier. Målet är smarta fabriker och logistik som ska kunna sköta sig själva utan människors inblandning och ses som en möjlig lösning för återindustrialisering av västvärlden. De tre första industriella revolutionerna var ångmaskinen, elektriciteten (med masstillverkning) och elektroniken (med datorer och internet).

Industri 4.0 eller fjärde industriella revolutionen är en term för flera teknologier och koncept inom automation, processindustriell it och tillverkningsteknologier. Målet är smarta fabriker och logistik som ska kunna sköta sig själva utan människors inblandning och ses som en möjlig lösning för återindustrialisering av västvärlden. De tre första industriella revolutionerna var ångmaskinen, elektriciteten (med masstillverkning) och elektroniken (med datorer och internet).

Bang & Olufsens senaste högtalare, Beosound Balance Natura, är deras 360-graders högtalare, på ett stativ designat av B&O i samarbete med italienska stenmärket Antolini. 16 par högtalare ska tillverkas i olika färger naturlig kvarts och kommer erbjudas i B&Os Atelier-katalog.

Bang & Olufsens senaste högtalare, Beosound Balance Natura, är deras 360-graders högtalare, på ett stativ designat av B&O i samarbete med italienska stenmärket Antolini. 16 par högtalare ska tillverkas i olika färger naturlig kvarts och kommer erbjudas i B&Os Atelier-katalog.

Bang & Olufsens senaste högtalare, Beosound Balance Natura, är deras 360-graders högtalare, på ett stativ designat av B&O i samarbete med italienska stenmärket Antolini. 16 par högtalare ska tillverkas i olika färger naturlig kvarts och kommer erbjudas i B&Os Atelier-katalog.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö