Butikskedjan Intimissimi satsar på bland annat underkläder, pyjamasar och badkläder och har fått draghjälp av ambassadören Bianca Ingrosso.
– Vi är stolta över att öppna en Intimissimi flagship store i Femmans mest prestigefyllda läge, konstaterar Manuel Scarfone, country manager Sverige för Calzedonia.
Den nya butiken ersätter den befintliga och blir nästan dubbelt så stor. Den får ett mycket centralt läge vid köpcentrumets huvudentré i gatuplan.
Den italienska koncernen Calzedonia har stora planer för etableringar i landet. Fram till 2025 planerar man 50 nya butiker.
Butikskedjan Intimissimi satsar på bland annat underkläder, pyjamasar och badkläder och har fått draghjälp av ambassadören Bianca Ingrosso.
– Vi är stolta över att öppna en Intimissimi flagship store i Femmans mest prestigefyllda läge, konstaterar Manuel Scarfone, country manager Sverige för Calzedonia.
Den nya butiken ersätter den befintliga och blir nästan dubbelt så stor. Den får ett mycket centralt läge vid köpcentrumets huvudentré i gatuplan.
Den italienska koncernen Calzedonia har stora planer för etableringar i landet. Fram till 2025 planerar man 50 nya butiker.
Full av energi, klädd i paljetter och bara 18 år. Ellen Benediktson blev "Melloskr-ellen" med svenska folket när hon gick direkt till final i årets melodifestival. Galore Weekend möter en ung Limhamnstjej som berättar om karriären efter schlageryran – men också om att bli vuxen, att kämpa för jämställdhet och varför hon vill bli som Laleh.
Full av energi, klädd i paljetter och bara 18 år. Ellen Benediktson blev "Melloskr-ellen" med svenska folket när hon gick direkt till final i årets melodifestival. Galore Weekend möter en ung Limhamnstjej som berättar om karriären efter schlageryran – men också om att bli vuxen, att kämpa för jämställdhet och varför hon vill bli som Laleh.
Full av energi, klädd i paljetter och bara 18 år. Ellen Benediktson blev "Melloskr-ellen" med svenska folket när hon gick direkt till final i årets melodifestival. Galore Weekend möter en ung Limhamnstjej som berättar om karriären efter schlageryran – men också om att bli vuxen, att kämpa för jämställdhet och varför hon vill bli som Laleh.
Han har byggt upp varumärken som Gant och Lexington, arbetat med Henri Lloyd och Pierre Robert och satt Falsterbo Horseshow på kartan. Galore träffade Krister Appelfeldt och talade om varumärken, konst och familjeliv.
Han har byggt upp varumärken som Gant och Lexington, arbetat med Henri Lloyd och Pierre Robert och satt Falsterbo Horseshow på kartan. Galore träffade Krister Appelfeldt och talade om varumärken, konst och familjeliv.
Han har byggt upp varumärken som Gant och Lexington, arbetat med Henri Lloyd och Pierre Robert och satt Falsterbo Horseshow på kartan. Galore träffade Krister Appelfeldt och talade om varumärken, konst och familjeliv.
Han inledde sin karriär som politiskt radikal journalist på 60-talet och blev folkkär i det tidiga 80-talet i rollen som Berra i Lasse Åbergs Sällskapsresan. Snart kan Sven Melander, 71, fira 40 år i nöjesbranschen och i början av januari står han åter på scenen i den här delen av landet, nu i Nyårsrevyn på Arlövsteatern.
Han inledde sin karriär som politiskt radikal journalist på 60-talet och blev folkkär i det tidiga 80-talet i rollen som Berra i Lasse Åbergs Sällskapsresan. Snart kan Sven Melander, 71, fira 40 år i nöjesbranschen och i början av januari står han åter på scenen i den här delen av landet, nu i Nyårsrevyn på Arlövsteatern.
Han inledde sin karriär som politiskt radikal journalist på 60-talet och blev folkkär i det tidiga 80-talet i rollen som Berra i Lasse Åbergs Sällskapsresan. Snart kan Sven Melander, 71, fira 40 år i nöjesbranschen och i början av januari står han åter på scenen i den här delen av landet, nu i Nyårsrevyn på Arlövsteatern.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö