
Hårsalongen hade funnits på samma adress ända sedan 1959. Därför var läget avgörande när det blev dags att flytta. Lokalen skulle finnas inom Vallgraven, ha ett attraktivt läge i entréplan och helst vara belägen på en trevlig gågata.
– Det var kärlek vid första ögonkastet när vi klev in i lokalen på Magasinsgatan, vi såg direkt att här finns riktigt bra potential, säger Marlene Abunar som driver och äger Victor Noblesse tillsammans med sin man Dani.
Genom åren har Victor Noblesse varit en plantskola för många stjärnfrisörer, och är en sammanslagning av Salon Victor och Salong Noblesse. Dani själv har tidigare tävlat för Svenska frisörlandslaget och vunnit många tunga titlar.
– Med flytten till hörnlokalen på Magasinsgatan 1 tar vi ytterligare ett steg i utvecklingen och satsar på ett nytt koncept, ny logotyp och en ny härlig salongsupplevelse hos oss. Det här blir en inspirerande nystart på den, enligt oss, mysigaste och trendigaste gatan i Göteborg, säger Dani.
Hårsalongen hade funnits på samma adress ända sedan 1959. Därför var läget avgörande när det blev dags att flytta. Lokalen skulle finnas inom Vallgraven, ha ett attraktivt läge i entréplan och helst vara belägen på en trevlig gågata.
– Det var kärlek vid första ögonkastet när vi klev in i lokalen på Magasinsgatan, vi såg direkt att här finns riktigt bra potential, säger Marlene Abunar som driver och äger Victor Noblesse tillsammans med sin man Dani.
Genom åren har Victor Noblesse varit en plantskola för många stjärnfrisörer, och är en sammanslagning av Salon Victor och Salong Noblesse. Dani själv har tidigare tävlat för Svenska frisörlandslaget och vunnit många tunga titlar.
– Med flytten till hörnlokalen på Magasinsgatan 1 tar vi ytterligare ett steg i utvecklingen och satsar på ett nytt koncept, ny logotyp och en ny härlig salongsupplevelse hos oss. Det här blir en inspirerande nystart på den, enligt oss, mysigaste och trendigaste gatan i Göteborg, säger Dani.

Cykeltillverkaren Super73 hjälper oss introducera fart till våra minsta med modellen K1D. Med fullt batteri är det bara att vrida på högra handtaget och ge järnet! Rekommenderad för åldrar mellan 4 till 8 år och börjar säljas denna sommar. Super73 vann Red Dot Award 2022 när de presenterade konceptet.

Cykeltillverkaren Super73 hjälper oss introducera fart till våra minsta med modellen K1D. Med fullt batteri är det bara att vrida på högra handtaget och ge järnet! Rekommenderad för åldrar mellan 4 till 8 år och börjar säljas denna sommar. Super73 vann Red Dot Award 2022 när de presenterade konceptet.

Cykeltillverkaren Super73 hjälper oss introducera fart till våra minsta med modellen K1D. Med fullt batteri är det bara att vrida på högra handtaget och ge järnet! Rekommenderad för åldrar mellan 4 till 8 år och börjar säljas denna sommar. Super73 vann Red Dot Award 2022 när de presenterade konceptet.

Italienska Pagani följer Aston Martin, Bugatti, Porsche och Mercedes-Benz fotsteg med att bygga bostäder. Pagani Residences Miami ska ligga på Harbour Island, sidan om North Bay Village i lagunen och bli 28 våningar högt med 70 lägenheter på hörnen, alla med stora uteplatser. På taket planeras en gemensam terrass med pool och utekök. Bostäderna beräknas stå inflyttningsklara 2027.

Italienska Pagani följer Aston Martin, Bugatti, Porsche och Mercedes-Benz fotsteg med att bygga bostäder. Pagani Residences Miami ska ligga på Harbour Island, sidan om North Bay Village i lagunen och bli 28 våningar högt med 70 lägenheter på hörnen, alla med stora uteplatser. På taket planeras en gemensam terrass med pool och utekök. Bostäderna beräknas stå inflyttningsklara 2027.

Italienska Pagani följer Aston Martin, Bugatti, Porsche och Mercedes-Benz fotsteg med att bygga bostäder. Pagani Residences Miami ska ligga på Harbour Island, sidan om North Bay Village i lagunen och bli 28 våningar högt med 70 lägenheter på hörnen, alla med stora uteplatser. På taket planeras en gemensam terrass med pool och utekök. Bostäderna beräknas stå inflyttningsklara 2027.

Tyska sportbilstillverkaren Wiesmann har presenterat Project Thunderball, en helelektrisk roadster med motsvarande 671 hästkrafter. Den älskade designen är kvar med intressant placerade baklyktor och svepande former. Endast 1000 exemplar ska byggas och bilen ska kosta 3,3 miljoner kronor.

Tyska sportbilstillverkaren Wiesmann har presenterat Project Thunderball, en helelektrisk roadster med motsvarande 671 hästkrafter. Den älskade designen är kvar med intressant placerade baklyktor och svepande former. Endast 1000 exemplar ska byggas och bilen ska kosta 3,3 miljoner kronor.

Tyska sportbilstillverkaren Wiesmann har presenterat Project Thunderball, en helelektrisk roadster med motsvarande 671 hästkrafter. Den älskade designen är kvar med intressant placerade baklyktor och svepande former. Endast 1000 exemplar ska byggas och bilen ska kosta 3,3 miljoner kronor.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö