
Kinesiska mobiltillverkaren OPPOs nya huvudkontor i Shenzhen ska stå klart nästa år. Och redan vid första ögonkastet ser man att det är ritat av Zaha Hadid Architects. Ingen gör så bra runda former som de. Skyskrapan i fråga har 185 000 kvm kontorsyta, uppdelat på flera huskroppar som hålls ihop en en gemensam glasfasad. Symboliken i att glasfasaden kopplar ihop tornen är att mobilföretaget kopplar samman människor. Det högsta tornet ska bli 200 meter högt med en skybar högst upp som är tänkt att vara öppen för allmänheten. Vi ser fram emot en inbjudan.
Kinesiska mobiltillverkaren OPPOs nya huvudkontor i Shenzhen ska stå klart nästa år. Och redan vid första ögonkastet ser man att det är ritat av Zaha Hadid Architects. Ingen gör så bra runda former som de. Skyskrapan i fråga har 185 000 kvm kontorsyta, uppdelat på flera huskroppar som hålls ihop en en gemensam glasfasad. Symboliken i att glasfasaden kopplar ihop tornen är att mobilföretaget kopplar samman människor. Det högsta tornet ska bli 200 meter högt med en skybar högst upp som är tänkt att vara öppen för allmänheten. Vi ser fram emot en inbjudan.
.jpeg)
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
.jpeg)
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
.jpeg)
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö