
Kinesiska mobiltillverkaren OPPOs nya huvudkontor i Shenzhen ska stå klart nästa år. Och redan vid första ögonkastet ser man att det är ritat av Zaha Hadid Architects. Ingen gör så bra runda former som de. Skyskrapan i fråga har 185 000 kvm kontorsyta, uppdelat på flera huskroppar som hålls ihop en en gemensam glasfasad. Symboliken i att glasfasaden kopplar ihop tornen är att mobilföretaget kopplar samman människor. Det högsta tornet ska bli 200 meter högt med en skybar högst upp som är tänkt att vara öppen för allmänheten. Vi ser fram emot en inbjudan.
Kinesiska mobiltillverkaren OPPOs nya huvudkontor i Shenzhen ska stå klart nästa år. Och redan vid första ögonkastet ser man att det är ritat av Zaha Hadid Architects. Ingen gör så bra runda former som de. Skyskrapan i fråga har 185 000 kvm kontorsyta, uppdelat på flera huskroppar som hålls ihop en en gemensam glasfasad. Symboliken i att glasfasaden kopplar ihop tornen är att mobilföretaget kopplar samman människor. Det högsta tornet ska bli 200 meter högt med en skybar högst upp som är tänkt att vara öppen för allmänheten. Vi ser fram emot en inbjudan.

Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.

Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.

Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.

Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.

Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.

Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.

För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.

För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.

För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö