
”THOM” har blivit ett internationellt fenomen. Med kärlek för motorcyklar, cocktails och gemenskap har de spridit kärlek och motorolja i deras barer i Cape Town, New York och nu senast i Köpenhamn. Stadsdelen Vesterbro huserar deras opretentiösa och livliga bar där musik och motor slåss med cocktails om uppmärksamheten. Som koncept älskar jag det! Elegant och gritty men känsla för kvalitet och med en cocktaillista som känns lika varierad och genuin som deras klientel.
Enghavevej 31
”THOM” har blivit ett internationellt fenomen. Med kärlek för motorcyklar, cocktails och gemenskap har de spridit kärlek och motorolja i deras barer i Cape Town, New York och nu senast i Köpenhamn. Stadsdelen Vesterbro huserar deras opretentiösa och livliga bar där musik och motor slåss med cocktails om uppmärksamheten. Som koncept älskar jag det! Elegant och gritty men känsla för kvalitet och med en cocktaillista som känns lika varierad och genuin som deras klientel.
Enghavevej 31

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö