
Upplevelsekonceptet Teamfabriken öppnar efter sommaren upp på Södra Storgatan i Helsingborg. Det var 2006 som den första aktivitetsanläggningen öppnades i Malmö, då som Utmaningarnas hus. Sedan dess har man bland annat också etablerat sig i Göteborg och Helsingborg blir Teamfabrikens femte anläggning. Det är öppet för alla, men fokus kommer också att ligga på aktörer som vill ta med sina anställda för att ”stärka bandet samtidigt som de har roligt tillsammans”. Totalt kommer det att finnas femton olika aktivitetsrum.
– Vi vill erbjuda ett glädjefyllt och energifyllt besök samtidigt som vi kombinera detta med unika konferensmöjligheter, säger Olle Sjölund, vd Teamfabriken.
Fastigheten som konceptet öppnar i ägs av Sjödin Fastigheter, som ser fram emot öppningen av Teamfabriken.
– Etableringen av Teamfabriken skapar även möjligheter för fler spännande verksamheter på övriga våningar i fastigheten, säger Kristian Svensson, kommersiellt uthyrningsansvarig på Sjödin Fastigheter.
Upplevelsekonceptet Teamfabriken öppnar efter sommaren upp på Södra Storgatan i Helsingborg. Det var 2006 som den första aktivitetsanläggningen öppnades i Malmö, då som Utmaningarnas hus. Sedan dess har man bland annat också etablerat sig i Göteborg och Helsingborg blir Teamfabrikens femte anläggning. Det är öppet för alla, men fokus kommer också att ligga på aktörer som vill ta med sina anställda för att ”stärka bandet samtidigt som de har roligt tillsammans”. Totalt kommer det att finnas femton olika aktivitetsrum.
– Vi vill erbjuda ett glädjefyllt och energifyllt besök samtidigt som vi kombinera detta med unika konferensmöjligheter, säger Olle Sjölund, vd Teamfabriken.
Fastigheten som konceptet öppnar i ägs av Sjödin Fastigheter, som ser fram emot öppningen av Teamfabriken.
– Etableringen av Teamfabriken skapar även möjligheter för fler spännande verksamheter på övriga våningar i fastigheten, säger Kristian Svensson, kommersiellt uthyrningsansvarig på Sjödin Fastigheter.

De som haft förmånen att läsa Åke Holmbergs böcker om Ture Sventon, förknippar nog karaktären med hans kärlek till ”temlor”. Som en cigarrälskande läsare har jag inte kunnat undgå att lägga märke till något annat: bokens alla cigarrer, de är nämligen kopplade till de sammanhang där de röks. Till exempel hittar man bland annat ”bjudcigarren”, ”hotellcigarren” och ”resecigarren”.

De som haft förmånen att läsa Åke Holmbergs böcker om Ture Sventon, förknippar nog karaktären med hans kärlek till ”temlor”. Som en cigarrälskande läsare har jag inte kunnat undgå att lägga märke till något annat: bokens alla cigarrer, de är nämligen kopplade till de sammanhang där de röks. Till exempel hittar man bland annat ”bjudcigarren”, ”hotellcigarren” och ”resecigarren”.

De som haft förmånen att läsa Åke Holmbergs böcker om Ture Sventon, förknippar nog karaktären med hans kärlek till ”temlor”. Som en cigarrälskande läsare har jag inte kunnat undgå att lägga märke till något annat: bokens alla cigarrer, de är nämligen kopplade till de sammanhang där de röks. Till exempel hittar man bland annat ”bjudcigarren”, ”hotellcigarren” och ”resecigarren”.

The Astor på Upper West Side ritades 1901 av arkitekterna Clinton & Russell. Nu har de ikoniska husen i grå tegel med kalkstensknutar fått penthouse-lägenheter uppe på taket. Den största har takterrass med utekök och en hel trädgård, egen hiss och har listats för 15 miljoner dollar. William Waldorf Astor hade varit stolt.

The Astor på Upper West Side ritades 1901 av arkitekterna Clinton & Russell. Nu har de ikoniska husen i grå tegel med kalkstensknutar fått penthouse-lägenheter uppe på taket. Den största har takterrass med utekök och en hel trädgård, egen hiss och har listats för 15 miljoner dollar. William Waldorf Astor hade varit stolt.

The Astor på Upper West Side ritades 1901 av arkitekterna Clinton & Russell. Nu har de ikoniska husen i grå tegel med kalkstensknutar fått penthouse-lägenheter uppe på taket. Den största har takterrass med utekök och en hel trädgård, egen hiss och har listats för 15 miljoner dollar. William Waldorf Astor hade varit stolt.

Bläcksvart eller ljus som bärnsten, stora runda korn som spricker delikat mellan tänderna och små dyra godbitar av smörig, nötig havssälta. Kaviar är en råvara som kan uppgå till 120 000 kronor kilot. Men det är också en lyxråvara vars kilopris har halverats de senaste tio åren, vilket gör att den nu tar sig in på allt fler menyer och i än mer kreativa anrättningar och trendar över hela världen. Kaviarhandeln genomgår en revolution. Den kan dyka upp på allt från mozarellasticks till toppen av en ramensoppa och vips finns den på din tartar på kvarterskrogen långt från vita dukar. Dessutom råder det en tik-tok-trend där Gen Z fotar sig själva när de äter kaviar från handen, vilket bland annat fått försäljningen av exklusiv kaviar att öka med 76% i England. Trenden tros ha startat efter ett avsnitt av The Real Housewives of New York

Bläcksvart eller ljus som bärnsten, stora runda korn som spricker delikat mellan tänderna och små dyra godbitar av smörig, nötig havssälta. Kaviar är en råvara som kan uppgå till 120 000 kronor kilot. Men det är också en lyxråvara vars kilopris har halverats de senaste tio åren, vilket gör att den nu tar sig in på allt fler menyer och i än mer kreativa anrättningar och trendar över hela världen. Kaviarhandeln genomgår en revolution. Den kan dyka upp på allt från mozarellasticks till toppen av en ramensoppa och vips finns den på din tartar på kvarterskrogen långt från vita dukar. Dessutom råder det en tik-tok-trend där Gen Z fotar sig själva när de äter kaviar från handen, vilket bland annat fått försäljningen av exklusiv kaviar att öka med 76% i England. Trenden tros ha startat efter ett avsnitt av The Real Housewives of New York

Bläcksvart eller ljus som bärnsten, stora runda korn som spricker delikat mellan tänderna och små dyra godbitar av smörig, nötig havssälta. Kaviar är en råvara som kan uppgå till 120 000 kronor kilot. Men det är också en lyxråvara vars kilopris har halverats de senaste tio åren, vilket gör att den nu tar sig in på allt fler menyer och i än mer kreativa anrättningar och trendar över hela världen. Kaviarhandeln genomgår en revolution. Den kan dyka upp på allt från mozarellasticks till toppen av en ramensoppa och vips finns den på din tartar på kvarterskrogen långt från vita dukar. Dessutom råder det en tik-tok-trend där Gen Z fotar sig själva när de äter kaviar från handen, vilket bland annat fått försäljningen av exklusiv kaviar att öka med 76% i England. Trenden tros ha startat efter ett avsnitt av The Real Housewives of New York
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö