Upplevelsekonceptet Teamfabriken öppnar efter sommaren upp på Södra Storgatan i Helsingborg. Det var 2006 som den första aktivitetsanläggningen öppnades i Malmö, då som Utmaningarnas hus. Sedan dess har man bland annat också etablerat sig i Göteborg och Helsingborg blir Teamfabrikens femte anläggning. Det är öppet för alla, men fokus kommer också att ligga på aktörer som vill ta med sina anställda för att ”stärka bandet samtidigt som de har roligt tillsammans”. Totalt kommer det att finnas femton olika aktivitetsrum.
– Vi vill erbjuda ett glädjefyllt och energifyllt besök samtidigt som vi kombinera detta med unika konferensmöjligheter, säger Olle Sjölund, vd Teamfabriken.
Fastigheten som konceptet öppnar i ägs av Sjödin Fastigheter, som ser fram emot öppningen av Teamfabriken.
– Etableringen av Teamfabriken skapar även möjligheter för fler spännande verksamheter på övriga våningar i fastigheten, säger Kristian Svensson, kommersiellt uthyrningsansvarig på Sjödin Fastigheter.
Upplevelsekonceptet Teamfabriken öppnar efter sommaren upp på Södra Storgatan i Helsingborg. Det var 2006 som den första aktivitetsanläggningen öppnades i Malmö, då som Utmaningarnas hus. Sedan dess har man bland annat också etablerat sig i Göteborg och Helsingborg blir Teamfabrikens femte anläggning. Det är öppet för alla, men fokus kommer också att ligga på aktörer som vill ta med sina anställda för att ”stärka bandet samtidigt som de har roligt tillsammans”. Totalt kommer det att finnas femton olika aktivitetsrum.
– Vi vill erbjuda ett glädjefyllt och energifyllt besök samtidigt som vi kombinera detta med unika konferensmöjligheter, säger Olle Sjölund, vd Teamfabriken.
Fastigheten som konceptet öppnar i ägs av Sjödin Fastigheter, som ser fram emot öppningen av Teamfabriken.
– Etableringen av Teamfabriken skapar även möjligheter för fler spännande verksamheter på övriga våningar i fastigheten, säger Kristian Svensson, kommersiellt uthyrningsansvarig på Sjödin Fastigheter.
Här hittar du klassiska koreanska rätter till humana priser med en autencitet som får dig att känna dig som besök i Seoul. Den lilla restaurangen kräver att du bokar bord för att få en plats och du kommer in i en mysig men enkel atmosfär med inredning som domineras av trä. Välj en klassisk perfekt bulgogi, korean bbq eller soppan Kimchi Jigae och dröm dig bort om att sitta i en liten restaurang i Seoul. Møntergade 22
Här hittar du klassiska koreanska rätter till humana priser med en autencitet som får dig att känna dig som besök i Seoul. Den lilla restaurangen kräver att du bokar bord för att få en plats och du kommer in i en mysig men enkel atmosfär med inredning som domineras av trä. Välj en klassisk perfekt bulgogi, korean bbq eller soppan Kimchi Jigae och dröm dig bort om att sitta i en liten restaurang i Seoul. Møntergade 22
Här hittar du klassiska koreanska rätter till humana priser med en autencitet som får dig att känna dig som besök i Seoul. Den lilla restaurangen kräver att du bokar bord för att få en plats och du kommer in i en mysig men enkel atmosfär med inredning som domineras av trä. Välj en klassisk perfekt bulgogi, korean bbq eller soppan Kimchi Jigae och dröm dig bort om att sitta i en liten restaurang i Seoul. Møntergade 22
På årets CES-mässa (Consumer Electronics Show) i januari förändrades världen för alltid. LG visade sin genomskinliga Signature 4K-tv. Tvn är genomskinlig när den är av eller man har någon skärmsläckare igång, medan blir mörk som en traditionell tv när man ska se på film. Villhöver! lg.com
På årets CES-mässa (Consumer Electronics Show) i januari förändrades världen för alltid. LG visade sin genomskinliga Signature 4K-tv. Tvn är genomskinlig när den är av eller man har någon skärmsläckare igång, medan blir mörk som en traditionell tv när man ska se på film. Villhöver! lg.com
På årets CES-mässa (Consumer Electronics Show) i januari förändrades världen för alltid. LG visade sin genomskinliga Signature 4K-tv. Tvn är genomskinlig när den är av eller man har någon skärmsläckare igång, medan blir mörk som en traditionell tv när man ska se på film. Villhöver! lg.com
Att skriva denna krönika en gång i månaden är kul men det gör mig tro det eller ej inte ekonomisk oberoende. Och som alla vet är det tuffa tider nu. Därför blev jag häromdagen tvungen att göra en liten inventering kring vilka streamingtjänster jag abonnerar på. En snabbkoll visade att jag varje månad betalar för följande: Netflix 179 kr, Viaplay 349 kr, Disney Plus 199 kr, Tennis-TV 129 kr samt Discovery Plus för 229 kr. Alltså totalt en månatlig kostnad på 1085 kr. Alldeles för mycket såklart. För den summan kan man ju få typ fem-sex tomater eller två paket Bregott istället. Så, vilka tjänster ska jag då behålla och vilka ska jag avsluta. Här är mitt resonemang.
Att skriva denna krönika en gång i månaden är kul men det gör mig tro det eller ej inte ekonomisk oberoende. Och som alla vet är det tuffa tider nu. Därför blev jag häromdagen tvungen att göra en liten inventering kring vilka streamingtjänster jag abonnerar på. En snabbkoll visade att jag varje månad betalar för följande: Netflix 179 kr, Viaplay 349 kr, Disney Plus 199 kr, Tennis-TV 129 kr samt Discovery Plus för 229 kr. Alltså totalt en månatlig kostnad på 1085 kr. Alldeles för mycket såklart. För den summan kan man ju få typ fem-sex tomater eller två paket Bregott istället. Så, vilka tjänster ska jag då behålla och vilka ska jag avsluta. Här är mitt resonemang.
Att skriva denna krönika en gång i månaden är kul men det gör mig tro det eller ej inte ekonomisk oberoende. Och som alla vet är det tuffa tider nu. Därför blev jag häromdagen tvungen att göra en liten inventering kring vilka streamingtjänster jag abonnerar på. En snabbkoll visade att jag varje månad betalar för följande: Netflix 179 kr, Viaplay 349 kr, Disney Plus 199 kr, Tennis-TV 129 kr samt Discovery Plus för 229 kr. Alltså totalt en månatlig kostnad på 1085 kr. Alldeles för mycket såklart. För den summan kan man ju få typ fem-sex tomater eller två paket Bregott istället. Så, vilka tjänster ska jag då behålla och vilka ska jag avsluta. Här är mitt resonemang.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö