Upplevelsekonceptet Teamfabriken öppnar efter sommaren upp på Södra Storgatan i Helsingborg. Det var 2006 som den första aktivitetsanläggningen öppnades i Malmö, då som Utmaningarnas hus. Sedan dess har man bland annat också etablerat sig i Göteborg och Helsingborg blir Teamfabrikens femte anläggning. Det är öppet för alla, men fokus kommer också att ligga på aktörer som vill ta med sina anställda för att ”stärka bandet samtidigt som de har roligt tillsammans”. Totalt kommer det att finnas femton olika aktivitetsrum.
– Vi vill erbjuda ett glädjefyllt och energifyllt besök samtidigt som vi kombinera detta med unika konferensmöjligheter, säger Olle Sjölund, vd Teamfabriken.
Fastigheten som konceptet öppnar i ägs av Sjödin Fastigheter, som ser fram emot öppningen av Teamfabriken.
– Etableringen av Teamfabriken skapar även möjligheter för fler spännande verksamheter på övriga våningar i fastigheten, säger Kristian Svensson, kommersiellt uthyrningsansvarig på Sjödin Fastigheter.
Upplevelsekonceptet Teamfabriken öppnar efter sommaren upp på Södra Storgatan i Helsingborg. Det var 2006 som den första aktivitetsanläggningen öppnades i Malmö, då som Utmaningarnas hus. Sedan dess har man bland annat också etablerat sig i Göteborg och Helsingborg blir Teamfabrikens femte anläggning. Det är öppet för alla, men fokus kommer också att ligga på aktörer som vill ta med sina anställda för att ”stärka bandet samtidigt som de har roligt tillsammans”. Totalt kommer det att finnas femton olika aktivitetsrum.
– Vi vill erbjuda ett glädjefyllt och energifyllt besök samtidigt som vi kombinera detta med unika konferensmöjligheter, säger Olle Sjölund, vd Teamfabriken.
Fastigheten som konceptet öppnar i ägs av Sjödin Fastigheter, som ser fram emot öppningen av Teamfabriken.
– Etableringen av Teamfabriken skapar även möjligheter för fler spännande verksamheter på övriga våningar i fastigheten, säger Kristian Svensson, kommersiellt uthyrningsansvarig på Sjödin Fastigheter.
Klassisk Oscietra-kaviar (Acipenser gueldenstaedtii) är känd för sin utmärkta äggkvalitet. Denna finkorniga kaviar har en nötig smak med en mild eftersmak som dröjer sig kvar i gommen. Kornens färg varierar från mörkt olivgrön till guldbruna toner. Attilus Klassisk Oscietra-kaviar är Malossol, vilket betyder ”lättsaltad”, med ett saltinnehåll på mindre än 4%.
Klassisk Oscietra-kaviar (Acipenser gueldenstaedtii) är känd för sin utmärkta äggkvalitet. Denna finkorniga kaviar har en nötig smak med en mild eftersmak som dröjer sig kvar i gommen. Kornens färg varierar från mörkt olivgrön till guldbruna toner. Attilus Klassisk Oscietra-kaviar är Malossol, vilket betyder ”lättsaltad”, med ett saltinnehåll på mindre än 4%.
Klassisk Oscietra-kaviar (Acipenser gueldenstaedtii) är känd för sin utmärkta äggkvalitet. Denna finkorniga kaviar har en nötig smak med en mild eftersmak som dröjer sig kvar i gommen. Kornens färg varierar från mörkt olivgrön till guldbruna toner. Attilus Klassisk Oscietra-kaviar är Malossol, vilket betyder ”lättsaltad”, med ett saltinnehåll på mindre än 4%.
Joakim Nilsson är kökschef och medgrundare av restaurang Johan P. Här visar Joakim hur man lagar en förrätt som tillsammans med champagne blir lite som en ”Stoli-Bolli” i munnen. En riktig partystartare.
Joakim Nilsson är kökschef och medgrundare av restaurang Johan P. Här visar Joakim hur man lagar en förrätt som tillsammans med champagne blir lite som en ”Stoli-Bolli” i munnen. En riktig partystartare.
Joakim Nilsson är kökschef och medgrundare av restaurang Johan P. Här visar Joakim hur man lagar en förrätt som tillsammans med champagne blir lite som en ”Stoli-Bolli” i munnen. En riktig partystartare.
The Parisian Orient Express Train är gamla bortglömda tågvagnar som ska renoveras under insyn av arkitekten Maxime d’Angeac. Inredningen ska hylla Art Deco och tåget ska börja köra Paris – Istanbul under 2024.
The Parisian Orient Express Train är gamla bortglömda tågvagnar som ska renoveras under insyn av arkitekten Maxime d’Angeac. Inredningen ska hylla Art Deco och tåget ska börja köra Paris – Istanbul under 2024.
The Parisian Orient Express Train är gamla bortglömda tågvagnar som ska renoveras under insyn av arkitekten Maxime d’Angeac. Inredningen ska hylla Art Deco och tåget ska börja köra Paris – Istanbul under 2024.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö