
Göteborgsbolaget Sleep Cycle inleder ett pilotprojekt med det globala hälsoteknikföretaget Ultrahuman. Samarbetet går ut på att testa hur Sleep Cycles AI-baserade sömnanalysteknik kan användas i Ultrahumans plattform för personlig hälsa och välmående.
– Vi ser Ultrahuman som en ideal partner för Sleep Cycle. De är ett bolag i snabb tillväxt med en stark global närvaro, säger vd Erik Jivmark.
Om testet faller väl ut kan det leda till ett långsiktigt samarbete, ett steg i Sleep Cycles satsning på att licensiera sin teknik till andra aktörer.
Göteborgsbolaget Sleep Cycle inleder ett pilotprojekt med det globala hälsoteknikföretaget Ultrahuman. Samarbetet går ut på att testa hur Sleep Cycles AI-baserade sömnanalysteknik kan användas i Ultrahumans plattform för personlig hälsa och välmående.
– Vi ser Ultrahuman som en ideal partner för Sleep Cycle. De är ett bolag i snabb tillväxt med en stark global närvaro, säger vd Erik Jivmark.
Om testet faller väl ut kan det leda till ett långsiktigt samarbete, ett steg i Sleep Cycles satsning på att licensiera sin teknik till andra aktörer.

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö