Smink, parfym och andra skönhetsprodukter. Det är vad kedjan Sephora satsar på. I dag finns man på Kungsgatan men flyttar under sommaren till Arkaden.
– Sephora gjorde entré i Göteborg 2015 och är ett oerhört efterfrågat och omtyckt koncept. Med den nya butiken får Sephora helt andra möjligheter att utveckla sitt erbjudande, säger Kristina Pettersson Post, chef för fastighetsägaren Vasakronan i Göteborg.
I det aktuella hörnet på Arkaden genomförs just nu en större fasadrenovering. När Sephora flyttar in, 7 juni, får man nära dubbelt så stora ytor.
Smink, parfym och andra skönhetsprodukter. Det är vad kedjan Sephora satsar på. I dag finns man på Kungsgatan men flyttar under sommaren till Arkaden.
– Sephora gjorde entré i Göteborg 2015 och är ett oerhört efterfrågat och omtyckt koncept. Med den nya butiken får Sephora helt andra möjligheter att utveckla sitt erbjudande, säger Kristina Pettersson Post, chef för fastighetsägaren Vasakronan i Göteborg.
I det aktuella hörnet på Arkaden genomförs just nu en större fasadrenovering. När Sephora flyttar in, 7 juni, får man nära dubbelt så stora ytor.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö