
E-handelsbolaget Protein.se, som startade för åtta år sedan, nådde en omsättning på 125 miljoner kronor förra året. Med en kundbas främst i Europa och över två miljoner sålda produkter, siktar Malmöbolaget nu på att expandera utanför Europa, rapporterar DI Digital.
Grundarnas idé var att göra ett godare proteinpulver i mer stilrena förpackningar, riktade till kvinnor.
– Vi skulle göra en så snygg förpackning att den skulle få stå bredvid moccamastern i köket, säger vd Albert Vllasa.
E-handelsbolaget Protein.se, som startade för åtta år sedan, nådde en omsättning på 125 miljoner kronor förra året. Med en kundbas främst i Europa och över två miljoner sålda produkter, siktar Malmöbolaget nu på att expandera utanför Europa, rapporterar DI Digital.
Grundarnas idé var att göra ett godare proteinpulver i mer stilrena förpackningar, riktade till kvinnor.
– Vi skulle göra en så snygg förpackning att den skulle få stå bredvid moccamastern i köket, säger vd Albert Vllasa.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
.jpeg)
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
.jpeg)
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
.jpeg)
Om sin bakgrund, sin karriär och om att göra musik till succé-serien Tunna blå linjen på SVT.
.jpeg)
Om sin bakgrund, sin karriär och om att göra musik till succé-serien Tunna blå linjen på SVT.
.jpeg)
Om sin bakgrund, sin karriär och om att göra musik till succé-serien Tunna blå linjen på SVT.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö