
E-handelsbolaget Protein.se, som startade för åtta år sedan, nådde en omsättning på 125 miljoner kronor förra året. Med en kundbas främst i Europa och över två miljoner sålda produkter, siktar Malmöbolaget nu på att expandera utanför Europa, rapporterar DI Digital.
Grundarnas idé var att göra ett godare proteinpulver i mer stilrena förpackningar, riktade till kvinnor.
– Vi skulle göra en så snygg förpackning att den skulle få stå bredvid moccamastern i köket, säger vd Albert Vllasa.
E-handelsbolaget Protein.se, som startade för åtta år sedan, nådde en omsättning på 125 miljoner kronor förra året. Med en kundbas främst i Europa och över två miljoner sålda produkter, siktar Malmöbolaget nu på att expandera utanför Europa, rapporterar DI Digital.
Grundarnas idé var att göra ett godare proteinpulver i mer stilrena förpackningar, riktade till kvinnor.
– Vi skulle göra en så snygg förpackning att den skulle få stå bredvid moccamastern i köket, säger vd Albert Vllasa.

Vill du köpa choklad till någon för 1 200 kronor men vet inte vart man vänder sig? Say less. La Maison du Chocolats Coffret Maison Dark and Milk 84 chocolates landar in på 1 187 spänn. Skulle detta inte imponera har de även en 144 bitars megalåda för 2.000 kronor. Jepp, sanslöst. lamaisonduchocolat.com

Vill du köpa choklad till någon för 1 200 kronor men vet inte vart man vänder sig? Say less. La Maison du Chocolats Coffret Maison Dark and Milk 84 chocolates landar in på 1 187 spänn. Skulle detta inte imponera har de även en 144 bitars megalåda för 2.000 kronor. Jepp, sanslöst. lamaisonduchocolat.com

Vill du köpa choklad till någon för 1 200 kronor men vet inte vart man vänder sig? Say less. La Maison du Chocolats Coffret Maison Dark and Milk 84 chocolates landar in på 1 187 spänn. Skulle detta inte imponera har de även en 144 bitars megalåda för 2.000 kronor. Jepp, sanslöst. lamaisonduchocolat.com

K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.

K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.

K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.

Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.

Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.

Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö