E-handelsbolaget Protein.se, som startade för åtta år sedan, nådde en omsättning på 125 miljoner kronor förra året. Med en kundbas främst i Europa och över två miljoner sålda produkter, siktar Malmöbolaget nu på att expandera utanför Europa, rapporterar DI Digital.
Grundarnas idé var att göra ett godare proteinpulver i mer stilrena förpackningar, riktade till kvinnor.
– Vi skulle göra en så snygg förpackning att den skulle få stå bredvid moccamastern i köket, säger vd Albert Vllasa.
E-handelsbolaget Protein.se, som startade för åtta år sedan, nådde en omsättning på 125 miljoner kronor förra året. Med en kundbas främst i Europa och över två miljoner sålda produkter, siktar Malmöbolaget nu på att expandera utanför Europa, rapporterar DI Digital.
Grundarnas idé var att göra ett godare proteinpulver i mer stilrena förpackningar, riktade till kvinnor.
– Vi skulle göra en så snygg förpackning att den skulle få stå bredvid moccamastern i köket, säger vd Albert Vllasa.
Sortimentet är nyckeln på Søernes. Fatlistan innehåller allt från belgisk tripel till nyzeeländsk pale ale, ofta från bryggerier som Alefarm eller Amundsen. Flaskkylskåpet är fyllt med suröl, barley wines och barley lagers. Mat är sekundärt – några snacks, ibland pizza slice. Fokus ligger på att testa nytt, prata smak med barpersonalen och kanske få ett tips på något du aldrig hört talas om.
Sortimentet är nyckeln på Søernes. Fatlistan innehåller allt från belgisk tripel till nyzeeländsk pale ale, ofta från bryggerier som Alefarm eller Amundsen. Flaskkylskåpet är fyllt med suröl, barley wines och barley lagers. Mat är sekundärt – några snacks, ibland pizza slice. Fokus ligger på att testa nytt, prata smak med barpersonalen och kanske få ett tips på något du aldrig hört talas om.
Sortimentet är nyckeln på Søernes. Fatlistan innehåller allt från belgisk tripel till nyzeeländsk pale ale, ofta från bryggerier som Alefarm eller Amundsen. Flaskkylskåpet är fyllt med suröl, barley wines och barley lagers. Mat är sekundärt – några snacks, ibland pizza slice. Fokus ligger på att testa nytt, prata smak med barpersonalen och kanske få ett tips på något du aldrig hört talas om.
Grateful Dead har inget patent på en ”Wall of Sound”. Vill man ha professionell hjälp att sätta ihop en vägg har The BoomCase i Kalifornien erfarenhet. En måttbeställd vägg med vintagehögtalare kostar runt 100 000 kronor.
Grateful Dead har inget patent på en ”Wall of Sound”. Vill man ha professionell hjälp att sätta ihop en vägg har The BoomCase i Kalifornien erfarenhet. En måttbeställd vägg med vintagehögtalare kostar runt 100 000 kronor.
Grateful Dead har inget patent på en ”Wall of Sound”. Vill man ha professionell hjälp att sätta ihop en vägg har The BoomCase i Kalifornien erfarenhet. En måttbeställd vägg med vintagehögtalare kostar runt 100 000 kronor.
Blott Sverige svenska snapsar har påstod en gång Albert Engström i en lekfull omskrivning av Verner von Heidenstams vurm över svenska krusbär. Heidenstams rader från Nya Dikter är det inte längre många som känner till, men Engströms ord har fått fäste i svenska språket. Sverige har – norrmän och danskar till trots – de bästa snapsarna i världen.
Blott Sverige svenska snapsar har påstod en gång Albert Engström i en lekfull omskrivning av Verner von Heidenstams vurm över svenska krusbär. Heidenstams rader från Nya Dikter är det inte längre många som känner till, men Engströms ord har fått fäste i svenska språket. Sverige har – norrmän och danskar till trots – de bästa snapsarna i världen.
Blott Sverige svenska snapsar har påstod en gång Albert Engström i en lekfull omskrivning av Verner von Heidenstams vurm över svenska krusbär. Heidenstams rader från Nya Dikter är det inte längre många som känner till, men Engströms ord har fått fäste i svenska språket. Sverige har – norrmän och danskar till trots – de bästa snapsarna i världen.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö