
Polestars fjärde modell för Europamarknaden närmar sig produktionsstart och försäljningskurvorna börjar vända uppåt för Volvos systermärke, skriver Göteborgs-Posten.
Biltillverkarens vd Thomas Ingenlath räknar med att produktionen av Polestar 4 inleds i april och att de första leveranserna sker i augusti. Toppchefen jämför företagets nya modell med Porsche.
– Den kommer att bli en succé. Och när du kör den märker du vilken kraft och stil den har. Jag menar – wow, säger han till tidningen.
Polestars fjärde modell för Europamarknaden närmar sig produktionsstart och försäljningskurvorna börjar vända uppåt för Volvos systermärke, skriver Göteborgs-Posten.
Biltillverkarens vd Thomas Ingenlath räknar med att produktionen av Polestar 4 inleds i april och att de första leveranserna sker i augusti. Toppchefen jämför företagets nya modell med Porsche.
– Den kommer att bli en succé. Och när du kör den märker du vilken kraft och stil den har. Jag menar – wow, säger han till tidningen.

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö