Efter ett år med fallande aktiekurs och sviktande försäljning vill Polestars nya vd Michael Lohscheller vända utvecklingen – med en rakare säljstrategi. I en intervju med Göteborgs-Posten markerar han att showroom-eran är förbi:
– Man kan inte bara visa bilar och hoppas att folk ska köpa dem online.
Nu ska elbilstillverkaren satsa på traditionell försäljning genom återförsäljare. Med det nya greppet hoppas Lohscheller återvinna mark och nå vinst redan i år. De närmaste tre åren är Polestars mål att öka försäljningsvolymen med 30-35 procent.
Efter ett år med fallande aktiekurs och sviktande försäljning vill Polestars nya vd Michael Lohscheller vända utvecklingen – med en rakare säljstrategi. I en intervju med Göteborgs-Posten markerar han att showroom-eran är förbi:
– Man kan inte bara visa bilar och hoppas att folk ska köpa dem online.
Nu ska elbilstillverkaren satsa på traditionell försäljning genom återförsäljare. Med det nya greppet hoppas Lohscheller återvinna mark och nå vinst redan i år. De närmaste tre åren är Polestars mål att öka försäljningsvolymen med 30-35 procent.
Sortimentet är nyckeln på Søernes. Fatlistan innehåller allt från belgisk tripel till nyzeeländsk pale ale, ofta från bryggerier som Alefarm eller Amundsen. Flaskkylskåpet är fyllt med suröl, barley wines och barley lagers. Mat är sekundärt – några snacks, ibland pizza slice. Fokus ligger på att testa nytt, prata smak med barpersonalen och kanske få ett tips på något du aldrig hört talas om.
Sortimentet är nyckeln på Søernes. Fatlistan innehåller allt från belgisk tripel till nyzeeländsk pale ale, ofta från bryggerier som Alefarm eller Amundsen. Flaskkylskåpet är fyllt med suröl, barley wines och barley lagers. Mat är sekundärt – några snacks, ibland pizza slice. Fokus ligger på att testa nytt, prata smak med barpersonalen och kanske få ett tips på något du aldrig hört talas om.
Sortimentet är nyckeln på Søernes. Fatlistan innehåller allt från belgisk tripel till nyzeeländsk pale ale, ofta från bryggerier som Alefarm eller Amundsen. Flaskkylskåpet är fyllt med suröl, barley wines och barley lagers. Mat är sekundärt – några snacks, ibland pizza slice. Fokus ligger på att testa nytt, prata smak med barpersonalen och kanske få ett tips på något du aldrig hört talas om.
Grateful Dead har inget patent på en ”Wall of Sound”. Vill man ha professionell hjälp att sätta ihop en vägg har The BoomCase i Kalifornien erfarenhet. En måttbeställd vägg med vintagehögtalare kostar runt 100 000 kronor.
Grateful Dead har inget patent på en ”Wall of Sound”. Vill man ha professionell hjälp att sätta ihop en vägg har The BoomCase i Kalifornien erfarenhet. En måttbeställd vägg med vintagehögtalare kostar runt 100 000 kronor.
Grateful Dead har inget patent på en ”Wall of Sound”. Vill man ha professionell hjälp att sätta ihop en vägg har The BoomCase i Kalifornien erfarenhet. En måttbeställd vägg med vintagehögtalare kostar runt 100 000 kronor.
Blott Sverige svenska snapsar har påstod en gång Albert Engström i en lekfull omskrivning av Verner von Heidenstams vurm över svenska krusbär. Heidenstams rader från Nya Dikter är det inte längre många som känner till, men Engströms ord har fått fäste i svenska språket. Sverige har – norrmän och danskar till trots – de bästa snapsarna i världen.
Blott Sverige svenska snapsar har påstod en gång Albert Engström i en lekfull omskrivning av Verner von Heidenstams vurm över svenska krusbär. Heidenstams rader från Nya Dikter är det inte längre många som känner till, men Engströms ord har fått fäste i svenska språket. Sverige har – norrmän och danskar till trots – de bästa snapsarna i världen.
Blott Sverige svenska snapsar har påstod en gång Albert Engström i en lekfull omskrivning av Verner von Heidenstams vurm över svenska krusbär. Heidenstams rader från Nya Dikter är det inte längre många som känner till, men Engströms ord har fått fäste i svenska språket. Sverige har – norrmän och danskar till trots – de bästa snapsarna i världen.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö