Efter ett år med fallande aktiekurs och sviktande försäljning vill Polestars nya vd Michael Lohscheller vända utvecklingen – med en rakare säljstrategi. I en intervju med Göteborgs-Posten markerar han att showroom-eran är förbi:
– Man kan inte bara visa bilar och hoppas att folk ska köpa dem online.
Nu ska elbilstillverkaren satsa på traditionell försäljning genom återförsäljare. Med det nya greppet hoppas Lohscheller återvinna mark och nå vinst redan i år. De närmaste tre åren är Polestars mål att öka försäljningsvolymen med 30-35 procent.
Efter ett år med fallande aktiekurs och sviktande försäljning vill Polestars nya vd Michael Lohscheller vända utvecklingen – med en rakare säljstrategi. I en intervju med Göteborgs-Posten markerar han att showroom-eran är förbi:
– Man kan inte bara visa bilar och hoppas att folk ska köpa dem online.
Nu ska elbilstillverkaren satsa på traditionell försäljning genom återförsäljare. Med det nya greppet hoppas Lohscheller återvinna mark och nå vinst redan i år. De närmaste tre åren är Polestars mål att öka försäljningsvolymen med 30-35 procent.
Den 6 november hölls årets sista Galore AW på Kv. Caroli. Modevisning från 1880, frisyrer från Larsson & Lange och mat och dryck från Köttbaren. Gästlistan givetvis proppfull...
Den 6 november hölls årets sista Galore AW på Kv. Caroli. Modevisning från 1880, frisyrer från Larsson & Lange och mat och dryck från Köttbaren. Gästlistan givetvis proppfull...
Den 6 november hölls årets sista Galore AW på Kv. Caroli. Modevisning från 1880, frisyrer från Larsson & Lange och mat och dryck från Köttbaren. Gästlistan givetvis proppfull...
När Eriks på Limhamn bjöd in till ett kvällsevent samlades Limhamnbor och VIP-kunder för att mingla. Galore var givetvis på plats.
När Eriks på Limhamn bjöd in till ett kvällsevent samlades Limhamnbor och VIP-kunder för att mingla. Galore var givetvis på plats.
När Eriks på Limhamn bjöd in till ett kvällsevent samlades Limhamnbor och VIP-kunder för att mingla. Galore var givetvis på plats.
Den 25 september arrangerades Italian & Gentlemen's event av Nespresso, the Barber och Malmö Cigarr & Tobakshandel. Förutom kaffe var det också fullt av herrar, cigarrer och skägg.
Den 25 september arrangerades Italian & Gentlemen's event av Nespresso, the Barber och Malmö Cigarr & Tobakshandel. Förutom kaffe var det också fullt av herrar, cigarrer och skägg.
Den 25 september arrangerades Italian & Gentlemen's event av Nespresso, the Barber och Malmö Cigarr & Tobakshandel. Förutom kaffe var det också fullt av herrar, cigarrer och skägg.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö