
Allt började med en guld-smed i Köpenhamn 1982. Idag är Pandora en internationell smyckeskedja med 2 500 butiker i fler än 100 länder. Nu öppnar företaget sin första butik i Göteborg.
– Femman med sina stora besöksflöden mitt i Nordstan passar oss perfekt. Vi ser fram emot att växa i Sverige tillsammans med Femman, säger Sonia López Delgado, vd för Pandora i Norra Europa.
Den 60 kvadratmeter stora lokalen, som tidigare hyste skönhetskedjan Yves Rocher, kommer nu att fyllas med egendesignade smycken till överkomliga priser.
Allt började med en guld-smed i Köpenhamn 1982. Idag är Pandora en internationell smyckeskedja med 2 500 butiker i fler än 100 länder. Nu öppnar företaget sin första butik i Göteborg.
– Femman med sina stora besöksflöden mitt i Nordstan passar oss perfekt. Vi ser fram emot att växa i Sverige tillsammans med Femman, säger Sonia López Delgado, vd för Pandora i Norra Europa.
Den 60 kvadratmeter stora lokalen, som tidigare hyste skönhetskedjan Yves Rocher, kommer nu att fyllas med egendesignade smycken till överkomliga priser.

Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.

Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.

Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.

Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.

Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.

Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.

För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.

För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.

För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö