
Allt började med en guld-smed i Köpenhamn 1982. Idag är Pandora en internationell smyckeskedja med 2 500 butiker i fler än 100 länder. Nu öppnar företaget sin första butik i Göteborg.
– Femman med sina stora besöksflöden mitt i Nordstan passar oss perfekt. Vi ser fram emot att växa i Sverige tillsammans med Femman, säger Sonia López Delgado, vd för Pandora i Norra Europa.
Den 60 kvadratmeter stora lokalen, som tidigare hyste skönhetskedjan Yves Rocher, kommer nu att fyllas med egendesignade smycken till överkomliga priser.
Allt började med en guld-smed i Köpenhamn 1982. Idag är Pandora en internationell smyckeskedja med 2 500 butiker i fler än 100 länder. Nu öppnar företaget sin första butik i Göteborg.
– Femman med sina stora besöksflöden mitt i Nordstan passar oss perfekt. Vi ser fram emot att växa i Sverige tillsammans med Femman, säger Sonia López Delgado, vd för Pandora i Norra Europa.
Den 60 kvadratmeter stora lokalen, som tidigare hyste skönhetskedjan Yves Rocher, kommer nu att fyllas med egendesignade smycken till överkomliga priser.

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö