
Innan Bugatti Chiron gör sorti som modell passar biltillverkarens Sur Mesure-avdelning på att göra unika specialmodeller. ”55 One of One” är en sån specialare som beställts som en hyllning till Jean Bugattis Type 55 Super Sport från 30-talet. Uppenbar är den svart och gula färgkombon, mindre uppenbart är att den betydligt större Chiron har fått större andel svart färg för att ”krympa” storleksskillnaden. Även framskärmarna har fått svart grafik för att ”smalna av” nosen.
Innan Bugatti Chiron gör sorti som modell passar biltillverkarens Sur Mesure-avdelning på att göra unika specialmodeller. ”55 One of One” är en sån specialare som beställts som en hyllning till Jean Bugattis Type 55 Super Sport från 30-talet. Uppenbar är den svart och gula färgkombon, mindre uppenbart är att den betydligt större Chiron har fått större andel svart färg för att ”krympa” storleksskillnaden. Även framskärmarna har fått svart grafik för att ”smalna av” nosen.

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö