Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Granne med Slagthuset och ett stenkast från centralstationen i Malmö planeras nu för ett nytt kontorshus. Nybygget, som utöver kontor också planeras innehålla lägenheter, blir en del av Malmös utbyggnadsområde Nyhamnen vilket under de kommande åren ska omvandlas från industriområde till en blandad stadsdel. Det finns i nuläget inget fastställt datum för när projektet vid Slagthuset kan stå färdigt.
Granne med Slagthuset och ett stenkast från centralstationen i Malmö planeras nu för ett nytt kontorshus. Nybygget, som utöver kontor också planeras innehålla lägenheter, blir en del av Malmös utbyggnadsområde Nyhamnen vilket under de kommande åren ska omvandlas från industriområde till en blandad stadsdel. Det finns i nuläget inget fastställt datum för när projektet vid Slagthuset kan stå färdigt.
Granne med Slagthuset och ett stenkast från centralstationen i Malmö planeras nu för ett nytt kontorshus. Nybygget, som utöver kontor också planeras innehålla lägenheter, blir en del av Malmös utbyggnadsområde Nyhamnen vilket under de kommande åren ska omvandlas från industriområde till en blandad stadsdel. Det finns i nuläget inget fastställt datum för när projektet vid Slagthuset kan stå färdigt.
I Köpenhamns stadsdel Sydhavn, nära metrostationen Enghave Brygge, byggs ett nytt kontorshus i sex våningar. I gatuplan blir det en dagligvarubutik och under huset ett parkeringsgarage med plats för 77 bilar. Nybygget kommer att inrymma totalt nära 13 500 kvadratmeter kontorsyta, med ett coworking-koncept på andra våningen, gemensamma möteslokaler och reception. Inflyttning beräknas till mitten av 2026.
I Köpenhamns stadsdel Sydhavn, nära metrostationen Enghave Brygge, byggs ett nytt kontorshus i sex våningar. I gatuplan blir det en dagligvarubutik och under huset ett parkeringsgarage med plats för 77 bilar. Nybygget kommer att inrymma totalt nära 13 500 kvadratmeter kontorsyta, med ett coworking-koncept på andra våningen, gemensamma möteslokaler och reception. Inflyttning beräknas till mitten av 2026.
I Köpenhamns stadsdel Sydhavn, nära metrostationen Enghave Brygge, byggs ett nytt kontorshus i sex våningar. I gatuplan blir det en dagligvarubutik och under huset ett parkeringsgarage med plats för 77 bilar. Nybygget kommer att inrymma totalt nära 13 500 kvadratmeter kontorsyta, med ett coworking-koncept på andra våningen, gemensamma möteslokaler och reception. Inflyttning beräknas till mitten av 2026.
När man samlar ihop tekniker som designat medicinsk utrustning, satellitdelar, flygplansdelar och mekaniska klockor får man ett team som inte kompromissar. Yukiseimitsu Audios skivspelare YUKI AP-01 är ett bra exempel. Kostar runt 400 000 kronor.
När man samlar ihop tekniker som designat medicinsk utrustning, satellitdelar, flygplansdelar och mekaniska klockor får man ett team som inte kompromissar. Yukiseimitsu Audios skivspelare YUKI AP-01 är ett bra exempel. Kostar runt 400 000 kronor.
När man samlar ihop tekniker som designat medicinsk utrustning, satellitdelar, flygplansdelar och mekaniska klockor får man ett team som inte kompromissar. Yukiseimitsu Audios skivspelare YUKI AP-01 är ett bra exempel. Kostar runt 400 000 kronor.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö