
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.

I Husie planeras totalt 47 nya bostadsrätter i projektet Gyllins Park. Radhusen byggs kring en gemensam gård med lekplats och grusade gångar. De nya bostäderna bli i två olika storlekar, antingen med 120 kvadratmeter i 1,5 plan eller 128 kvadratmeter i två plan. Samtliga får egen parkering, uteplats och trädgård. Den första etappen i projektet planeras stå klar för inflyttning under vintern 2026.

I Husie planeras totalt 47 nya bostadsrätter i projektet Gyllins Park. Radhusen byggs kring en gemensam gård med lekplats och grusade gångar. De nya bostäderna bli i två olika storlekar, antingen med 120 kvadratmeter i 1,5 plan eller 128 kvadratmeter i två plan. Samtliga får egen parkering, uteplats och trädgård. Den första etappen i projektet planeras stå klar för inflyttning under vintern 2026.

I Husie planeras totalt 47 nya bostadsrätter i projektet Gyllins Park. Radhusen byggs kring en gemensam gård med lekplats och grusade gångar. De nya bostäderna bli i två olika storlekar, antingen med 120 kvadratmeter i 1,5 plan eller 128 kvadratmeter i två plan. Samtliga får egen parkering, uteplats och trädgård. Den första etappen i projektet planeras stå klar för inflyttning under vintern 2026.

Siffror och statistik kring bilindustrin, en bransch i förändring.

Siffror och statistik kring bilindustrin, en bransch i förändring.

Siffror och statistik kring bilindustrin, en bransch i förändring.

Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar ju till påska! Eller… kanske inte riktigt men åtminstone till trettondagsafton. Och vid det laget brukar man vara rätt urless på hela grejen och kan inte äta en enda skumtomte till. Men så går tiden. Det blir Februari, Mars, April. Sen blir det Maj, Juni, Juli, Augu… Ja, ni fattar. Tiden går och sakta men säkert smyger sig julsuget på igen. För egen del brukar det börja med att Hemköp ställer fram lussebullarna i början av september.

Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar ju till påska! Eller… kanske inte riktigt men åtminstone till trettondagsafton. Och vid det laget brukar man vara rätt urless på hela grejen och kan inte äta en enda skumtomte till. Men så går tiden. Det blir Februari, Mars, April. Sen blir det Maj, Juni, Juli, Augu… Ja, ni fattar. Tiden går och sakta men säkert smyger sig julsuget på igen. För egen del brukar det börja med att Hemköp ställer fram lussebullarna i början av september.

Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen varar ju till påska! Eller… kanske inte riktigt men åtminstone till trettondagsafton. Och vid det laget brukar man vara rätt urless på hela grejen och kan inte äta en enda skumtomte till. Men så går tiden. Det blir Februari, Mars, April. Sen blir det Maj, Juni, Juli, Augu… Ja, ni fattar. Tiden går och sakta men säkert smyger sig julsuget på igen. För egen del brukar det börja med att Hemköp ställer fram lussebullarna i början av september.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö