Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Klädmärket Odd Molly har nyligen dragit igång en pop-up på Sundstorget i Helsingborg. Butiken som är den andra i Sverige kommer att hålla öppet åtminstone till januari nästa år, och tanken är att kunna visa upp den nya kollektionen i sin helhet. Marie Olsson Nylander, Creative Director på Odd Molly, ser fram emot de kommande vintermånaderna.
– Vi vill visa Helsingborg det oförutsägbara och personliga, säger Marie Olsson Nylander.
Lördagen 27 januari var det premiär av Pippin på Malmö Opera. Fullt hus och många välkända ansikten. Galore var givetvis på plats och minglade.
Lördagen 27 januari var det premiär av Pippin på Malmö Opera. Fullt hus och många välkända ansikten. Galore var givetvis på plats och minglade.
Lördagen 27 januari var det premiär av Pippin på Malmö Opera. Fullt hus och många välkända ansikten. Galore var givetvis på plats och minglade.
Vid fredagen den 19 januaris galamiddag på Malmö Rådhus sammanfattades det skånska mat- och dryckesåret. Vinnarna av Skånska Gastronomipriset kröntes tillsammans med mottagaren av Sällskapet Malmö Akvavits stipendium.
Vid fredagen den 19 januaris galamiddag på Malmö Rådhus sammanfattades det skånska mat- och dryckesåret. Vinnarna av Skånska Gastronomipriset kröntes tillsammans med mottagaren av Sällskapet Malmö Akvavits stipendium.
Vid fredagen den 19 januaris galamiddag på Malmö Rådhus sammanfattades det skånska mat- och dryckesåret. Vinnarna av Skånska Gastronomipriset kröntes tillsammans med mottagaren av Sällskapet Malmö Akvavits stipendium.
Den 28 februari var det lansering av nya klädmärket Coin de Rêve - ekologiska, fair trade och tidlösa babykläder. Lanseringsfesten, som var exklusivt för kvinnor, hölls på Honey I’m Home. Kläder, kvinnor, kvalitet och några glas bubbel!
Den 28 februari var det lansering av nya klädmärket Coin de Rêve - ekologiska, fair trade och tidlösa babykläder. Lanseringsfesten, som var exklusivt för kvinnor, hölls på Honey I’m Home. Kläder, kvinnor, kvalitet och några glas bubbel!
Den 28 februari var det lansering av nya klädmärket Coin de Rêve - ekologiska, fair trade och tidlösa babykläder. Lanseringsfesten, som var exklusivt för kvinnor, hölls på Honey I’m Home. Kläder, kvinnor, kvalitet och några glas bubbel!
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö