
Ironic Biotech, som är antaget till Smiles inkubatorprogram i Lund, utvecklar en ny form av lättupptagligt järn för livsmedelsindustrin. Företaget tog in 11 miljoner i våras i en nyemission, och ska samla in mer pengar i höst för att utveckla produkten.
– Vi har ett mycket starkt team och en produkt som tilltalar marknaden. Redan nu i tidigt skede har vi flera intresserade livsmedelsbolag i Norden och Europa som vill samarbeta med oss, säger Nélida Leiva Eriksson, vd för Ironic Biotech.
Ironic Biotech, som är antaget till Smiles inkubatorprogram i Lund, utvecklar en ny form av lättupptagligt järn för livsmedelsindustrin. Företaget tog in 11 miljoner i våras i en nyemission, och ska samla in mer pengar i höst för att utveckla produkten.
– Vi har ett mycket starkt team och en produkt som tilltalar marknaden. Redan nu i tidigt skede har vi flera intresserade livsmedelsbolag i Norden och Europa som vill samarbeta med oss, säger Nélida Leiva Eriksson, vd för Ironic Biotech.

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö