Hållbara och tidlösa plagg för barn. Så lyder Newbies filosofi. Varumärket grundades 2010, är ett av klädkedjan Kappahls egna varumärken och har funnits i Nordstan sedan 2017.
– Kappahl väljer nu att satsa på en ny större lokal i Femman för att kunna erbjuda våra kunder ett bredare och större sortiment. Detta blir vår största Newbie butik, säger Martin Andersson, construction manager för Kappahl.
Förutom i Sverige har Newbie butiker i Norge, Finland, Polen samt England och finns på 16 webbmarknader. Den nya lokalen i Göteborg är på drygt 200 kvadratmeter och öppningen är planerad till 7 december.
Hållbara och tidlösa plagg för barn. Så lyder Newbies filosofi. Varumärket grundades 2010, är ett av klädkedjan Kappahls egna varumärken och har funnits i Nordstan sedan 2017.
– Kappahl väljer nu att satsa på en ny större lokal i Femman för att kunna erbjuda våra kunder ett bredare och större sortiment. Detta blir vår största Newbie butik, säger Martin Andersson, construction manager för Kappahl.
Förutom i Sverige har Newbie butiker i Norge, Finland, Polen samt England och finns på 16 webbmarknader. Den nya lokalen i Göteborg är på drygt 200 kvadratmeter och öppningen är planerad till 7 december.
Med sin starka vilja och drivkraft har han etablerat sig som en av Malmös mest ansedda krögare. Wilhelm Pieplows malmöitiska krogimperium har funnits i mer än 30 år och nog har det lämnat sina spår på malmöbornas tungor. Galore mötte hamburgaren som just firat 70 och som aldrig kan få nog av sparris.
Med sin starka vilja och drivkraft har han etablerat sig som en av Malmös mest ansedda krögare. Wilhelm Pieplows malmöitiska krogimperium har funnits i mer än 30 år och nog har det lämnat sina spår på malmöbornas tungor. Galore mötte hamburgaren som just firat 70 och som aldrig kan få nog av sparris.
Med sin starka vilja och drivkraft har han etablerat sig som en av Malmös mest ansedda krögare. Wilhelm Pieplows malmöitiska krogimperium har funnits i mer än 30 år och nog har det lämnat sina spår på malmöbornas tungor. Galore mötte hamburgaren som just firat 70 och som aldrig kan få nog av sparris.
”Det fanns ingen stor vision inför framtiden när vi startade vårt företag. Jag började putsa fönster för att jag behövde stålar. Jag ville ut och resa”, säger Jon Enström. Tolv år senare driver han Skånes största fönsterputsbolag, Ultraputs, med 24 anställda och en omsättning på 9,3 miljoner senaste året.
”Det fanns ingen stor vision inför framtiden när vi startade vårt företag. Jag började putsa fönster för att jag behövde stålar. Jag ville ut och resa”, säger Jon Enström. Tolv år senare driver han Skånes största fönsterputsbolag, Ultraputs, med 24 anställda och en omsättning på 9,3 miljoner senaste året.
”Det fanns ingen stor vision inför framtiden när vi startade vårt företag. Jag började putsa fönster för att jag behövde stålar. Jag ville ut och resa”, säger Jon Enström. Tolv år senare driver han Skånes största fönsterputsbolag, Ultraputs, med 24 anställda och en omsättning på 9,3 miljoner senaste året.
Skärtorsdagen 24 mars arrangerades Galore After Work på La Brasserie. Premiär för takterrassen och grymt bra musik spelades av Dj OSCAR, Dj Le Petit Dieu och Dj BESH ONE.
Skärtorsdagen 24 mars arrangerades Galore After Work på La Brasserie. Premiär för takterrassen och grymt bra musik spelades av Dj OSCAR, Dj Le Petit Dieu och Dj BESH ONE.
Skärtorsdagen 24 mars arrangerades Galore After Work på La Brasserie. Premiär för takterrassen och grymt bra musik spelades av Dj OSCAR, Dj Le Petit Dieu och Dj BESH ONE.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö