På drygt ett år har Normal öppnat hela 44 nya butiker runt om i Sverige. Och snart blir det ytterligare två.
– Vi har länge haft ögon på att expandera i Göteborg och jobbat länge med att hitta rätt lägen. Nu har vi två undertecknade avtal som vi är superglada för, sa vd Jan Nyberg i Göteborgs-Posten.
Butikerna skulle egentligen ha kommit igång redan i våras men får vänta tills nu i vinter. Då öppnas den ena in mitt i city, i korsningen Kyrkogatan-Fredsgatan, och den andra i Eriksbergs köpcentrum, granne med Coop, Systembolaget och andra verksamheter.
Från början var Normals affärsidé att sälja välkända märkesvaror inom framför allt personlig hygien till ett fast lågt pris. Med tiden har konceptet byggts ut med allt ifrån skönhetsprodukter och snacks till tvättmedel, läsglasögon och djurfoder.
På drygt ett år har Normal öppnat hela 44 nya butiker runt om i Sverige. Och snart blir det ytterligare två.
– Vi har länge haft ögon på att expandera i Göteborg och jobbat länge med att hitta rätt lägen. Nu har vi två undertecknade avtal som vi är superglada för, sa vd Jan Nyberg i Göteborgs-Posten.
Butikerna skulle egentligen ha kommit igång redan i våras men får vänta tills nu i vinter. Då öppnas den ena in mitt i city, i korsningen Kyrkogatan-Fredsgatan, och den andra i Eriksbergs köpcentrum, granne med Coop, Systembolaget och andra verksamheter.
Från början var Normals affärsidé att sälja välkända märkesvaror inom framför allt personlig hygien till ett fast lågt pris. Med tiden har konceptet byggts ut med allt ifrån skönhetsprodukter och snacks till tvättmedel, läsglasögon och djurfoder.
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
Om sin bakgrund, sin karriär och om att göra musik till succé-serien Tunna blå linjen på SVT.
Om sin bakgrund, sin karriär och om att göra musik till succé-serien Tunna blå linjen på SVT.
Om sin bakgrund, sin karriär och om att göra musik till succé-serien Tunna blå linjen på SVT.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö