På drygt ett år har Normal öppnat hela 44 nya butiker runt om i Sverige. Och snart blir det ytterligare två.
– Vi har länge haft ögon på att expandera i Göteborg och jobbat länge med att hitta rätt lägen. Nu har vi två undertecknade avtal som vi är superglada för, sa vd Jan Nyberg i Göteborgs-Posten.
Butikerna skulle egentligen ha kommit igång redan i våras men får vänta tills nu i vinter. Då öppnas den ena in mitt i city, i korsningen Kyrkogatan-Fredsgatan, och den andra i Eriksbergs köpcentrum, granne med Coop, Systembolaget och andra verksamheter.
Från början var Normals affärsidé att sälja välkända märkesvaror inom framför allt personlig hygien till ett fast lågt pris. Med tiden har konceptet byggts ut med allt ifrån skönhetsprodukter och snacks till tvättmedel, läsglasögon och djurfoder.
På drygt ett år har Normal öppnat hela 44 nya butiker runt om i Sverige. Och snart blir det ytterligare två.
– Vi har länge haft ögon på att expandera i Göteborg och jobbat länge med att hitta rätt lägen. Nu har vi två undertecknade avtal som vi är superglada för, sa vd Jan Nyberg i Göteborgs-Posten.
Butikerna skulle egentligen ha kommit igång redan i våras men får vänta tills nu i vinter. Då öppnas den ena in mitt i city, i korsningen Kyrkogatan-Fredsgatan, och den andra i Eriksbergs köpcentrum, granne med Coop, Systembolaget och andra verksamheter.
Från början var Normals affärsidé att sälja välkända märkesvaror inom framför allt personlig hygien till ett fast lågt pris. Med tiden har konceptet byggts ut med allt ifrån skönhetsprodukter och snacks till tvättmedel, läsglasögon och djurfoder.
Några av världens största stjärnor visar gärna upp mobiler och Apple Watch-skal i hans design. Puia berättar om passionen för skapande, omvägen via telekombranschen och betydelsen av ett Instagram-konto med miljoner följare.
Några av världens största stjärnor visar gärna upp mobiler och Apple Watch-skal i hans design. Puia berättar om passionen för skapande, omvägen via telekombranschen och betydelsen av ett Instagram-konto med miljoner följare.
Några av världens största stjärnor visar gärna upp mobiler och Apple Watch-skal i hans design. Puia berättar om passionen för skapande, omvägen via telekombranschen och betydelsen av ett Instagram-konto med miljoner följare.
I sitt långa affärsliv har Petter Stordalen upplevt många kriser, men pandemin blev den värsta av dem alla. Han berättar om att se möjligheter även i den djupaste kris, om att ha after work iförd sombrero ensam i köket och varför han tänker jobba i minst 15 år till.
I sitt långa affärsliv har Petter Stordalen upplevt många kriser, men pandemin blev den värsta av dem alla. Han berättar om att se möjligheter även i den djupaste kris, om att ha after work iförd sombrero ensam i köket och varför han tänker jobba i minst 15 år till.
I sitt långa affärsliv har Petter Stordalen upplevt många kriser, men pandemin blev den värsta av dem alla. Han berättar om att se möjligheter även i den djupaste kris, om att ha after work iförd sombrero ensam i köket och varför han tänker jobba i minst 15 år till.
Tillsammans har de byggt ett bolag med 35 anställda och prisats som Årets företagare, trots att de båda saknar företagarbakgrund. Lina och Jenny berättar om fördomar de mött, att amma på kundmöten och om deras framtidsplaner.
Tillsammans har de byggt ett bolag med 35 anställda och prisats som Årets företagare, trots att de båda saknar företagarbakgrund. Lina och Jenny berättar om fördomar de mött, att amma på kundmöten och om deras framtidsplaner.
Tillsammans har de byggt ett bolag med 35 anställda och prisats som Årets företagare, trots att de båda saknar företagarbakgrund. Lina och Jenny berättar om fördomar de mött, att amma på kundmöten och om deras framtidsplaner.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö