På drygt ett år har Normal öppnat hela 44 nya butiker runt om i Sverige. Och snart blir det ytterligare två.
– Vi har länge haft ögon på att expandera i Göteborg och jobbat länge med att hitta rätt lägen. Nu har vi två undertecknade avtal som vi är superglada för, sa vd Jan Nyberg i Göteborgs-Posten.
Butikerna skulle egentligen ha kommit igång redan i våras men får vänta tills nu i vinter. Då öppnas den ena in mitt i city, i korsningen Kyrkogatan-Fredsgatan, och den andra i Eriksbergs köpcentrum, granne med Coop, Systembolaget och andra verksamheter.
Från början var Normals affärsidé att sälja välkända märkesvaror inom framför allt personlig hygien till ett fast lågt pris. Med tiden har konceptet byggts ut med allt ifrån skönhetsprodukter och snacks till tvättmedel, läsglasögon och djurfoder.
På drygt ett år har Normal öppnat hela 44 nya butiker runt om i Sverige. Och snart blir det ytterligare två.
– Vi har länge haft ögon på att expandera i Göteborg och jobbat länge med att hitta rätt lägen. Nu har vi två undertecknade avtal som vi är superglada för, sa vd Jan Nyberg i Göteborgs-Posten.
Butikerna skulle egentligen ha kommit igång redan i våras men får vänta tills nu i vinter. Då öppnas den ena in mitt i city, i korsningen Kyrkogatan-Fredsgatan, och den andra i Eriksbergs köpcentrum, granne med Coop, Systembolaget och andra verksamheter.
Från början var Normals affärsidé att sälja välkända märkesvaror inom framför allt personlig hygien till ett fast lågt pris. Med tiden har konceptet byggts ut med allt ifrån skönhetsprodukter och snacks till tvättmedel, läsglasögon och djurfoder.
K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.
K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.
K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.
Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Han har från grunden byggt upp byggföretaget Treano som omsätter strax under en miljard kronor. Fredrik berättar om tillväxtplanerna, hur lagidrotten format hans ledarskap och varför värderingarna är viktiga för hans bolag.
Han har från grunden byggt upp byggföretaget Treano som omsätter strax under en miljard kronor. Fredrik berättar om tillväxtplanerna, hur lagidrotten format hans ledarskap och varför värderingarna är viktiga för hans bolag.
Han har från grunden byggt upp byggföretaget Treano som omsätter strax under en miljard kronor. Fredrik berättar om tillväxtplanerna, hur lagidrotten format hans ledarskap och varför värderingarna är viktiga för hans bolag.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö