
Noi’s resa började för drygt två år sedan med en hål-i väggen pizzeria i Bulltofta, och i vintras utökade man till Malmö Saluhall. Nu drar en tredje satsning igång på Erikslust.
– Vi märker att hajpen håller i sig och intresset verkar inte dala även fast vi hållit öppet i mer än två år. För många som bor i stan ligger Bulltofta lite långt bort för att hämta hem sin pizza så vi fångar in en stor ny stor kundkrets nu, säger Rolando Modica.
Menyn ändras från vecka till vecka, med undantag för tre favoriter som alltid ligger kvar fast på menyn. På Noi i Malmö Saluhall har man en fast pizzameny och bordsservering. På Erikslust tar man Bulltofta-konceptet rakt av, med tyngdpunkten på take away.
– Hela idén går ut på att göra napolitanska pizzor med äkta San Marzano-tomater från Napoli som skapar en oslagbar sötma. Förarbetet är inte heller att förringa, degen jäser i 72 timmar och majoriteten av våra produkter och råvaror kommer från Italien. Det ska vara en extraordinär upplevelse att besöka oss, säger Rolando Modica.
Noi’s resa började för drygt två år sedan med en hål-i väggen pizzeria i Bulltofta, och i vintras utökade man till Malmö Saluhall. Nu drar en tredje satsning igång på Erikslust.
– Vi märker att hajpen håller i sig och intresset verkar inte dala även fast vi hållit öppet i mer än två år. För många som bor i stan ligger Bulltofta lite långt bort för att hämta hem sin pizza så vi fångar in en stor ny stor kundkrets nu, säger Rolando Modica.
Menyn ändras från vecka till vecka, med undantag för tre favoriter som alltid ligger kvar fast på menyn. På Noi i Malmö Saluhall har man en fast pizzameny och bordsservering. På Erikslust tar man Bulltofta-konceptet rakt av, med tyngdpunkten på take away.
– Hela idén går ut på att göra napolitanska pizzor med äkta San Marzano-tomater från Napoli som skapar en oslagbar sötma. Förarbetet är inte heller att förringa, degen jäser i 72 timmar och majoriteten av våra produkter och råvaror kommer från Italien. Det ska vara en extraordinär upplevelse att besöka oss, säger Rolando Modica.

Cykeltillverkaren Super73 hjälper oss introducera fart till våra minsta med modellen K1D. Med fullt batteri är det bara att vrida på högra handtaget och ge järnet! Rekommenderad för åldrar mellan 4 till 8 år och börjar säljas denna sommar. Super73 vann Red Dot Award 2022 när de presenterade konceptet.

Cykeltillverkaren Super73 hjälper oss introducera fart till våra minsta med modellen K1D. Med fullt batteri är det bara att vrida på högra handtaget och ge järnet! Rekommenderad för åldrar mellan 4 till 8 år och börjar säljas denna sommar. Super73 vann Red Dot Award 2022 när de presenterade konceptet.

Cykeltillverkaren Super73 hjälper oss introducera fart till våra minsta med modellen K1D. Med fullt batteri är det bara att vrida på högra handtaget och ge järnet! Rekommenderad för åldrar mellan 4 till 8 år och börjar säljas denna sommar. Super73 vann Red Dot Award 2022 när de presenterade konceptet.

Italienska Pagani följer Aston Martin, Bugatti, Porsche och Mercedes-Benz fotsteg med att bygga bostäder. Pagani Residences Miami ska ligga på Harbour Island, sidan om North Bay Village i lagunen och bli 28 våningar högt med 70 lägenheter på hörnen, alla med stora uteplatser. På taket planeras en gemensam terrass med pool och utekök. Bostäderna beräknas stå inflyttningsklara 2027.

Italienska Pagani följer Aston Martin, Bugatti, Porsche och Mercedes-Benz fotsteg med att bygga bostäder. Pagani Residences Miami ska ligga på Harbour Island, sidan om North Bay Village i lagunen och bli 28 våningar högt med 70 lägenheter på hörnen, alla med stora uteplatser. På taket planeras en gemensam terrass med pool och utekök. Bostäderna beräknas stå inflyttningsklara 2027.

Italienska Pagani följer Aston Martin, Bugatti, Porsche och Mercedes-Benz fotsteg med att bygga bostäder. Pagani Residences Miami ska ligga på Harbour Island, sidan om North Bay Village i lagunen och bli 28 våningar högt med 70 lägenheter på hörnen, alla med stora uteplatser. På taket planeras en gemensam terrass med pool och utekök. Bostäderna beräknas stå inflyttningsklara 2027.

Tyska sportbilstillverkaren Wiesmann har presenterat Project Thunderball, en helelektrisk roadster med motsvarande 671 hästkrafter. Den älskade designen är kvar med intressant placerade baklyktor och svepande former. Endast 1000 exemplar ska byggas och bilen ska kosta 3,3 miljoner kronor.

Tyska sportbilstillverkaren Wiesmann har presenterat Project Thunderball, en helelektrisk roadster med motsvarande 671 hästkrafter. Den älskade designen är kvar med intressant placerade baklyktor och svepande former. Endast 1000 exemplar ska byggas och bilen ska kosta 3,3 miljoner kronor.

Tyska sportbilstillverkaren Wiesmann har presenterat Project Thunderball, en helelektrisk roadster med motsvarande 671 hästkrafter. Den älskade designen är kvar med intressant placerade baklyktor och svepande former. Endast 1000 exemplar ska byggas och bilen ska kosta 3,3 miljoner kronor.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö