Det svenska mjukvarubolaget Neo4J har ökat sina intäkter i USA till över 1,6 miljarder kronor, enligt uppgifter till Dagens Industri. Det innebär en tillväxt på 50 procent sedan 2021.
Neo4J, som har ett utvecklingskontor i Malmö, har länge lyfts fram som en möjlig börskandidat på Wall Street. Men i nuläget har bolaget ”gott om pengar på banken”.
– Det är klart att vi kommer att gå till börsen någon gång, det är inget snack om saken, men i dag behöver jag inte tänka på det alls, säger vd Emil Eifrém till tidningen.
Det svenska mjukvarubolaget Neo4J har ökat sina intäkter i USA till över 1,6 miljarder kronor, enligt uppgifter till Dagens Industri. Det innebär en tillväxt på 50 procent sedan 2021.
Neo4J, som har ett utvecklingskontor i Malmö, har länge lyfts fram som en möjlig börskandidat på Wall Street. Men i nuläget har bolaget ”gott om pengar på banken”.
– Det är klart att vi kommer att gå till börsen någon gång, det är inget snack om saken, men i dag behöver jag inte tänka på det alls, säger vd Emil Eifrém till tidningen.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö