Herrmodekedjan Oscar Jacobson öppnar en hållbarhetsbutik i Victoriapassagen där kunder kan köpa, sälja och hyra kläder. Butikskonceptet lanserades först i Stockholm för två år sedan, och kommer nu alltså till Göteborg.
– Med Sustain by Oscar Jacobson kan vi bidra i arbetet med att främja nya konsumtionsmönster för en mer hållbar modebransch, säger vd Richard Woodbridge.
Den anrika modekedjan, som firar 120 år i år, har arton butiker samt e-handel.
Herrmodekedjan Oscar Jacobson öppnar en hållbarhetsbutik i Victoriapassagen där kunder kan köpa, sälja och hyra kläder. Butikskonceptet lanserades först i Stockholm för två år sedan, och kommer nu alltså till Göteborg.
– Med Sustain by Oscar Jacobson kan vi bidra i arbetet med att främja nya konsumtionsmönster för en mer hållbar modebransch, säger vd Richard Woodbridge.
Den anrika modekedjan, som firar 120 år i år, har arton butiker samt e-handel.
Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.
Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.
Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.
Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.
Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.
Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.
För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö