Herrmodekedjan Oscar Jacobson öppnar en hållbarhetsbutik i Victoriapassagen där kunder kan köpa, sälja och hyra kläder. Butikskonceptet lanserades först i Stockholm för två år sedan, och kommer nu alltså till Göteborg.
– Med Sustain by Oscar Jacobson kan vi bidra i arbetet med att främja nya konsumtionsmönster för en mer hållbar modebransch, säger vd Richard Woodbridge.
Den anrika modekedjan, som firar 120 år i år, har arton butiker samt e-handel.
Herrmodekedjan Oscar Jacobson öppnar en hållbarhetsbutik i Victoriapassagen där kunder kan köpa, sälja och hyra kläder. Butikskonceptet lanserades först i Stockholm för två år sedan, och kommer nu alltså till Göteborg.
– Med Sustain by Oscar Jacobson kan vi bidra i arbetet med att främja nya konsumtionsmönster för en mer hållbar modebransch, säger vd Richard Woodbridge.
Den anrika modekedjan, som firar 120 år i år, har arton butiker samt e-handel.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö