Motocross-entusiaster lär säga att Ba-ba-ba-baaaaa! Rrrrunn tunn tunn tunn! och Mmroaaaaarw! är en del av upplevelsen, men Dust Motos Model_1 är elektrisk och därmed ljudlös. Vad som istället kittlar är 500Nm vridmoment och 35 hk på en 90 kg crosshoj. Sign me up coach!
Motocross-entusiaster lär säga att Ba-ba-ba-baaaaa! Rrrrunn tunn tunn tunn! och Mmroaaaaarw! är en del av upplevelsen, men Dust Motos Model_1 är elektrisk och därmed ljudlös. Vad som istället kittlar är 500Nm vridmoment och 35 hk på en 90 kg crosshoj. Sign me up coach!
Sveriges främsta äventyrskvinna har bestigit berg och gjort expeditioner över hela världen, fått internationella utmärkelser och ska bli första svenska kvinna i rymden.
Sveriges främsta äventyrskvinna har bestigit berg och gjort expeditioner över hela världen, fått internationella utmärkelser och ska bli första svenska kvinna i rymden.
Sveriges främsta äventyrskvinna har bestigit berg och gjort expeditioner över hela världen, fått internationella utmärkelser och ska bli första svenska kvinna i rymden.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö