För SAS del blir det bättre om flygbolaget koncentrerar sin verksamhet till Kastrup. Det säger Peter Larsson, vd på branschorganisationen Svenska regionala flygplatser, efter de nya storägarnas intåg.
– Kastrup blir den stora SAS-hubben, det ligger närmare Europa, säger han till TT.
I början av oktober blev det klart att Air France-KLM och danska staten tar över som storägare i flygbolaget, tillsammans med investmentbolagen Castlelake och Lind Invest. Affären ger SAS omkring 13 miljarder kronor i nytt kapital.
För SAS del blir det bättre om flygbolaget koncentrerar sin verksamhet till Kastrup. Det säger Peter Larsson, vd på branschorganisationen Svenska regionala flygplatser, efter de nya storägarnas intåg.
– Kastrup blir den stora SAS-hubben, det ligger närmare Europa, säger han till TT.
I början av oktober blev det klart att Air France-KLM och danska staten tar över som storägare i flygbolaget, tillsammans med investmentbolagen Castlelake och Lind Invest. Affären ger SAS omkring 13 miljarder kronor i nytt kapital.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö