Köpenhamns flygplats drar ifrån Arlanda när det gäller passagerartrafik, rapporterar Dagens Industri. Förra året ökade antalet resenärer med 21 procent till 26,8 miljoner passagerare på Kastrup. Vid Arlanda var ökningen 19 procent till 21,8 miljoner passagerare.
Kastrup har också fler destinationer utanför Europa, 39 interkontinentala linjer jämfört med Arlandas 15.
– Det är tydligt att Köpenhamn har blivit en allt viktigare transferhub för många flygbolag, säger Kastrups marknadschef Peter Krogsgaard till DI.
Köpenhamns flygplats drar ifrån Arlanda när det gäller passagerartrafik, rapporterar Dagens Industri. Förra året ökade antalet resenärer med 21 procent till 26,8 miljoner passagerare på Kastrup. Vid Arlanda var ökningen 19 procent till 21,8 miljoner passagerare.
Kastrup har också fler destinationer utanför Europa, 39 interkontinentala linjer jämfört med Arlandas 15.
– Det är tydligt att Köpenhamn har blivit en allt viktigare transferhub för många flygbolag, säger Kastrups marknadschef Peter Krogsgaard till DI.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö