Butikskedjan Intimissimi satsar på bland annat underkläder, pyjamasar och badkläder och har fått draghjälp av ambassadören Bianca Ingrosso.
– Vi är stolta över att öppna en Intimissimi flagship store i Femmans mest prestigefyllda läge, konstaterar Manuel Scarfone, country manager Sverige för Calzedonia.
Den nya butiken ersätter den befintliga och blir nästan dubbelt så stor. Den får ett mycket centralt läge vid köpcentrumets huvudentré i gatuplan.
Den italienska koncernen Calzedonia har stora planer för etableringar i landet. Fram till 2025 planerar man 50 nya butiker.
Butikskedjan Intimissimi satsar på bland annat underkläder, pyjamasar och badkläder och har fått draghjälp av ambassadören Bianca Ingrosso.
– Vi är stolta över att öppna en Intimissimi flagship store i Femmans mest prestigefyllda läge, konstaterar Manuel Scarfone, country manager Sverige för Calzedonia.
Den nya butiken ersätter den befintliga och blir nästan dubbelt så stor. Den får ett mycket centralt läge vid köpcentrumets huvudentré i gatuplan.
Den italienska koncernen Calzedonia har stora planer för etableringar i landet. Fram till 2025 planerar man 50 nya butiker.
I januari var det CES-mässa i Las Vegas och utöver att de flesta tv-tillverkare börjar erbjuda micro-LED-modeller med bättre ljusstyrka (och lägre energikonsumtion) så blir de också större. Hisense imponerar med en bildstorlek på 136 tum. hisense.com
I januari var det CES-mässa i Las Vegas och utöver att de flesta tv-tillverkare börjar erbjuda micro-LED-modeller med bättre ljusstyrka (och lägre energikonsumtion) så blir de också större. Hisense imponerar med en bildstorlek på 136 tum. hisense.com
I januari var det CES-mässa i Las Vegas och utöver att de flesta tv-tillverkare börjar erbjuda micro-LED-modeller med bättre ljusstyrka (och lägre energikonsumtion) så blir de också större. Hisense imponerar med en bildstorlek på 136 tum. hisense.com
I Hyllieäng, mellan Hylliebadet och Malmömässan, byggs 41 nya hyreslägenheter i projektet Simfenan. Lägenheterna, som fördelas på tre huskroppar, blir på ett till fyra rum, några av dem i etage. Bostädern får balkong, uteplats eller takterrass. I området kommer det utöver bostäder att finnas förskola, kontor, park och ett mobilitetshus i Hyllieäng. Inflyttning i Simfenan planeras till december i år.
I Hyllieäng, mellan Hylliebadet och Malmömässan, byggs 41 nya hyreslägenheter i projektet Simfenan. Lägenheterna, som fördelas på tre huskroppar, blir på ett till fyra rum, några av dem i etage. Bostädern får balkong, uteplats eller takterrass. I området kommer det utöver bostäder att finnas förskola, kontor, park och ett mobilitetshus i Hyllieäng. Inflyttning i Simfenan planeras till december i år.
I Hyllieäng, mellan Hylliebadet och Malmömässan, byggs 41 nya hyreslägenheter i projektet Simfenan. Lägenheterna, som fördelas på tre huskroppar, blir på ett till fyra rum, några av dem i etage. Bostädern får balkong, uteplats eller takterrass. I området kommer det utöver bostäder att finnas förskola, kontor, park och ett mobilitetshus i Hyllieäng. Inflyttning i Simfenan planeras till december i år.
Onsdagen 29 januari fick inbjudna gäster en exklusiv smygtitt på vad som kan bli Malmös nya konstmuseum, i vad som tidigare var Casino Cosmopol i Kungsparken. På programmet stod samtal om framtidens konstmuseum. Det bjöds på musik, drinkar och tilltugg från Johan P. Kvällen arrangerades av Stiftelsen för Malmö Konstmuseum tillsammans med Malmö stad.
Onsdagen 29 januari fick inbjudna gäster en exklusiv smygtitt på vad som kan bli Malmös nya konstmuseum, i vad som tidigare var Casino Cosmopol i Kungsparken. På programmet stod samtal om framtidens konstmuseum. Det bjöds på musik, drinkar och tilltugg från Johan P. Kvällen arrangerades av Stiftelsen för Malmö Konstmuseum tillsammans med Malmö stad.
Onsdagen 29 januari fick inbjudna gäster en exklusiv smygtitt på vad som kan bli Malmös nya konstmuseum, i vad som tidigare var Casino Cosmopol i Kungsparken. På programmet stod samtal om framtidens konstmuseum. Det bjöds på musik, drinkar och tilltugg från Johan P. Kvällen arrangerades av Stiftelsen för Malmö Konstmuseum tillsammans med Malmö stad.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö