
Butikskedjan Intimissimi satsar på bland annat underkläder, pyjamasar och badkläder och har fått draghjälp av ambassadören Bianca Ingrosso.
– Vi är stolta över att öppna en Intimissimi flagship store i Femmans mest prestigefyllda läge, konstaterar Manuel Scarfone, country manager Sverige för Calzedonia.
Den nya butiken ersätter den befintliga och blir nästan dubbelt så stor. Den får ett mycket centralt läge vid köpcentrumets huvudentré i gatuplan.
Den italienska koncernen Calzedonia har stora planer för etableringar i landet. Fram till 2025 planerar man 50 nya butiker.
Butikskedjan Intimissimi satsar på bland annat underkläder, pyjamasar och badkläder och har fått draghjälp av ambassadören Bianca Ingrosso.
– Vi är stolta över att öppna en Intimissimi flagship store i Femmans mest prestigefyllda läge, konstaterar Manuel Scarfone, country manager Sverige för Calzedonia.
Den nya butiken ersätter den befintliga och blir nästan dubbelt så stor. Den får ett mycket centralt läge vid köpcentrumets huvudentré i gatuplan.
Den italienska koncernen Calzedonia har stora planer för etableringar i landet. Fram till 2025 planerar man 50 nya butiker.
.jpeg)
Han blev entreprenör och byggherre redan som ung. Många år senare ordnade han så att popkonstnären Andy Warhol målade en tavla till hockeyklubben Frölunda HC. ”Hasse Bula” berättar hur han byggt ett litet imperium, ett livsverk som ständigt växer.
.jpeg)
Han blev entreprenör och byggherre redan som ung. Många år senare ordnade han så att popkonstnären Andy Warhol målade en tavla till hockeyklubben Frölunda HC. ”Hasse Bula” berättar hur han byggt ett litet imperium, ett livsverk som ständigt växer.
.jpeg)
Han blev entreprenör och byggherre redan som ung. Många år senare ordnade han så att popkonstnären Andy Warhol målade en tavla till hockeyklubben Frölunda HC. ”Hasse Bula” berättar hur han byggt ett litet imperium, ett livsverk som ständigt växer.

Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.

Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.

Som nittonåring drog han till New York där han startade sitt första företag. Efter att ha byggt upp ett multinationellt läkemedelsbolag är han tillbaka i Skåne och har infriat drömmen om en börsnotering. Karl berättar om vad som driver honom, om att gå igång på andras idéer och om hur USA fortfarande finns i tankarna.

Med en uppväxt i ett välkänt familjeföretag kände Charlotte Ljung att hon hade omvärldens ögon på sig tidigt i livet. Hon berättar om New Yorks betydelse, livets käftsmällar och satsningen på ett eget bolag i en helt ny bransch.

Med en uppväxt i ett välkänt familjeföretag kände Charlotte Ljung att hon hade omvärldens ögon på sig tidigt i livet. Hon berättar om New Yorks betydelse, livets käftsmällar och satsningen på ett eget bolag i en helt ny bransch.

Med en uppväxt i ett välkänt familjeföretag kände Charlotte Ljung att hon hade omvärldens ögon på sig tidigt i livet. Hon berättar om New Yorks betydelse, livets käftsmällar och satsningen på ett eget bolag i en helt ny bransch.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö