Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars.
– Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg.
Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars.
– Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg.
Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö