Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars.
– Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg.
Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars.
– Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg.
Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
När började vi sätta växter i krukor? Och vilka sorter är populärast? Vad är Ornithogalum adseptentrionesvergentulum? Och vilka köttätande växter finns i den svenska naturen?
När började vi sätta växter i krukor? Och vilka sorter är populärast? Vad är Ornithogalum adseptentrionesvergentulum? Och vilka köttätande växter finns i den svenska naturen?
När började vi sätta växter i krukor? Och vilka sorter är populärast? Vad är Ornithogalum adseptentrionesvergentulum? Och vilka köttätande växter finns i den svenska naturen?
Hur många grillar har vi per person? Vad lägger vi helst på grillen? Och vilken sås är populärast på de svenska grillkvällarna?
Hur många grillar har vi per person? Vad lägger vi helst på grillen? Och vilken sås är populärast på de svenska grillkvällarna?
Hur många grillar har vi per person? Vad lägger vi helst på grillen? Och vilken sås är populärast på de svenska grillkvällarna?
Vad köper vi gärna online och vad handlar vi helst i fysiska butiker? Och vilka är de mest googlade varumärkena? Siffror kring handel och online-handel ur ett globalt perspektiv.
Vad köper vi gärna online och vad handlar vi helst i fysiska butiker? Och vilka är de mest googlade varumärkena? Siffror kring handel och online-handel ur ett globalt perspektiv.
Vad köper vi gärna online och vad handlar vi helst i fysiska butiker? Och vilka är de mest googlade varumärkena? Siffror kring handel och online-handel ur ett globalt perspektiv.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö