Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars.
– Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg.
Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Konkurs och en lång uppförsbacke. Men efter den tuffa tiden vädrar modekedjan Indiska morgonluft och satsar på flera nya butiker. En sådan öppnar i Göteborg 22 mars.
– Vi är väldigt stolta och glada över att välkomna tillbaka Indiska till oss på Frölunda torg och kan erbjuda våra kunder en än mer inspirerande shoppingupplevelse, säger Jessica Liljeblad, uthyrningsansvarig på Frölunda torg.
Verksamheten i det spatiösa köpcentrumet får en försäljningsyta på 250 kvadratmeter och blir en fullsortimentsbutik.
Sveriges främsta äventyrskvinna har bestigit berg och gjort expeditioner över hela världen, fått internationella utmärkelser och ska bli första svenska kvinna i rymden.
Sveriges främsta äventyrskvinna har bestigit berg och gjort expeditioner över hela världen, fått internationella utmärkelser och ska bli första svenska kvinna i rymden.
Sveriges främsta äventyrskvinna har bestigit berg och gjort expeditioner över hela världen, fått internationella utmärkelser och ska bli första svenska kvinna i rymden.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö