Vad 7 våningar med upp till 5 600 kvadratmeter kontor
Var Hyllie, Malmö
Status Bygglov beviljat
I Hyllie planeras Malmös första hybridhus, ett begrepp som innebär att det byggs särskilt anpassat för att kunna växla mellan olika användningsområden.
Huset i Hyllie utformas med två huskroppar som möts i en vinkel och byggs i totalt sju våningar. Här blir det plats för upp till 5 600 kvadratmeter kontorsyta alternativt 80 lägenheter, eller en kombination. I bottenvåningen planeras lokaler för butiker och service.
I Hyllie planeras Malmös första hybridhus, ett begrepp som innebär att det byggs särskilt anpassat för att kunna växla mellan olika användningsområden.
Huset i Hyllie utformas med två huskroppar som möts i en vinkel och byggs i totalt sju våningar. Här blir det plats för upp till 5 600 kvadratmeter kontorsyta alternativt 80 lägenheter, eller en kombination. I bottenvåningen planeras lokaler för butiker och service.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö