
Kan de, kan vi, kanske Living Vehicle tänkte när de ritade en ”fyrkantig” modell som ska släppas nästa år. Husvagnen är likt deras andra modeller utrustad med solceller och annat för att klara sig ”off grid”. Har man ingen Tesla truck är husvagnen även kompatibel med Fords F-150 och Rivian R1T. Prislappen ska börja vid 1,9 miljoner svenska.
Kan de, kan vi, kanske Living Vehicle tänkte när de ritade en ”fyrkantig” modell som ska släppas nästa år. Husvagnen är likt deras andra modeller utrustad med solceller och annat för att klara sig ”off grid”. Har man ingen Tesla truck är husvagnen även kompatibel med Fords F-150 och Rivian R1T. Prislappen ska börja vid 1,9 miljoner svenska.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
David berättar om företagskulturen på Massive, sin syn på ledarskap, sitt konstintresse och hur man gör för att bli av med fördomar.
.jpeg)
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
.jpeg)
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
.jpeg)
Paul berättar om sin bakgrund, tiden med Hipp, köpet av Paddy’s och sin syn på restaurangbranschens situation och framtid.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö