
Det svenska modevarumärket Axel Arigato, som lanserades av göteborgarna Albin Johansson och Max Svärdh för tio år sedan, öppnar en flaggskeppsbutik i New York. Det blir bolagets första i USA, skriver Göteborgs-Posten.
– USA är en oerhört viktig marknad för oss och har länge haft en lojal kundbas. Vi är så glada över att äntligen kunna välkomna dem till en fysisk butik, säger vd Albin Johansson till Retail & Leisure International.
I Sverige har modemärket butiker i Göteborg och Stockholm.
Det svenska modevarumärket Axel Arigato, som lanserades av göteborgarna Albin Johansson och Max Svärdh för tio år sedan, öppnar en flaggskeppsbutik i New York. Det blir bolagets första i USA, skriver Göteborgs-Posten.
– USA är en oerhört viktig marknad för oss och har länge haft en lojal kundbas. Vi är så glada över att äntligen kunna välkomna dem till en fysisk butik, säger vd Albin Johansson till Retail & Leisure International.
I Sverige har modemärket butiker i Göteborg och Stockholm.
.jpeg)
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
.jpeg)
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
.jpeg)
Efter 15 års sökande stod Malmö Saluhall klar hösten 2016. Vi träffade syskonen Nina Totté Karyd och Martin Karyd för att ta reda på mer om deras bakgrund och tankar kring saluhallen.
.jpeg)
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
.jpeg)
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
.jpeg)
Entreprenörerna bakom klädmärket John Henric berättar om hur de tänkte annorlunda i en tuff bransch, om framtiden, om hur allting började och hur verksamheten startades från ett pojkrum i den enes mammas lägenhet.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
.jpeg)
Markus berättar om livet efter fotbollen, hur han tänker kring sitt företagande och viljan att vinna.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö