Göteborgsregionen toppar nu hela Norden i logistikläge, enligt branschtidningen Dagens logistik. Den välutvecklade infrastrukturen – med Göteborgs hamn i spetsen – lyfts fram som nyckel till framgången.
– Vi är glada och stolta över att återigen bli utsedda till inte bara Sveriges utan nu även Nordens bästa logistikläge, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs hamn.
Regionen hyllas även för sitt hållbarhetsarbete och nära samarbete mellan aktörer som Landvetter flygplats, Borås stad och Business Region Göteborg.
Göteborgsregionen toppar nu hela Norden i logistikläge, enligt branschtidningen Dagens logistik. Den välutvecklade infrastrukturen – med Göteborgs hamn i spetsen – lyfts fram som nyckel till framgången.
– Vi är glada och stolta över att återigen bli utsedda till inte bara Sveriges utan nu även Nordens bästa logistikläge, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs hamn.
Regionen hyllas även för sitt hållbarhetsarbete och nära samarbete mellan aktörer som Landvetter flygplats, Borås stad och Business Region Göteborg.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö