
Göteborgsregionen toppar listan i Intelligent Logistiks årliga ranking av Sveriges bästa logistiklägen. Branschtidningen noterar bland annat att det finns gott om byggklar mark för logistik i regionen, som i Mölndal och omkring Landvetter.
– Vi är glada och stolta […] Här finns kompetent arbetskraft, god infrastruktur, byggbar mark redo för etablering både idag och på sikt, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs Hamn.
Göteborg delar förstaplatsen med Helsingborg, medan Jönköping och Nässjöregionen är trea.
Göteborgsregionen toppar listan i Intelligent Logistiks årliga ranking av Sveriges bästa logistiklägen. Branschtidningen noterar bland annat att det finns gott om byggklar mark för logistik i regionen, som i Mölndal och omkring Landvetter.
– Vi är glada och stolta […] Här finns kompetent arbetskraft, god infrastruktur, byggbar mark redo för etablering både idag och på sikt, säger Jacob Minnhagen, affärsutvecklare på Göteborgs Hamn.
Göteborg delar förstaplatsen med Helsingborg, medan Jönköping och Nässjöregionen är trea.

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö