Ett nytt exklusivt second hand-koncept öppnar i slutet av mars på Fågelsångsgatan i Helsingborg. Butiken kommer att ha ett utbud av kläder och accessoarer från premium-märken av hög kvalitet, men även egendesignade kollektioner.
Bakom butiken står Christina Fischer, en dansk designer med lång karriär inom modeindustrin.
– Helsingborg city är en levande plats som besöks av människor i alla åldrar, där finns en stark gemenskap och jag kan inte tänka mig en bättre plats att slå rot, säger Christina Fischer.
Hållbart mode har alltid varit av stor vikt för Christina och när hon nu slår upp dörrarna på Fågelsångsgatan 7 kommer butiken att erbjuda både second hand och egendesignade kollektioner av återvunnet material.
Martin Klinteberg, etableringsansvarig på HBG City, ser positivt på etableringen.
– Christinas koncept är väldigt intressant och unikt och det ligger även i linje med arbetet med att ytterligare stärka utbudet på- och omkring Kullagatan, säger han.
Ett nytt exklusivt second hand-koncept öppnar i slutet av mars på Fågelsångsgatan i Helsingborg. Butiken kommer att ha ett utbud av kläder och accessoarer från premium-märken av hög kvalitet, men även egendesignade kollektioner.
Bakom butiken står Christina Fischer, en dansk designer med lång karriär inom modeindustrin.
– Helsingborg city är en levande plats som besöks av människor i alla åldrar, där finns en stark gemenskap och jag kan inte tänka mig en bättre plats att slå rot, säger Christina Fischer.
Hållbart mode har alltid varit av stor vikt för Christina och när hon nu slår upp dörrarna på Fågelsångsgatan 7 kommer butiken att erbjuda både second hand och egendesignade kollektioner av återvunnet material.
Martin Klinteberg, etableringsansvarig på HBG City, ser positivt på etableringen.
– Christinas koncept är väldigt intressant och unikt och det ligger även i linje med arbetet med att ytterligare stärka utbudet på- och omkring Kullagatan, säger han.
K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.
K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.
K-pop, kimchi och Korean fried chicken. Bulgogi, baos och bibimbap. Sydkorea har gått och blivit it-tjejen i skolklassen bland de konkurrerande grannländerna och seglar om Japan som det mest trendiga och roliga matlandet just nu.
Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Inredningsdetaljer som lyfter upplevelsen på sommarens vardagrum.
Han har från grunden byggt upp byggföretaget Treano som omsätter strax under en miljard kronor. Fredrik berättar om tillväxtplanerna, hur lagidrotten format hans ledarskap och varför värderingarna är viktiga för hans bolag.
Han har från grunden byggt upp byggföretaget Treano som omsätter strax under en miljard kronor. Fredrik berättar om tillväxtplanerna, hur lagidrotten format hans ledarskap och varför värderingarna är viktiga för hans bolag.
Han har från grunden byggt upp byggföretaget Treano som omsätter strax under en miljard kronor. Fredrik berättar om tillväxtplanerna, hur lagidrotten format hans ledarskap och varför värderingarna är viktiga för hans bolag.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö