
Gents Go är ett digitalt frisör-koncept. Kunder och frisörer hittar lediga tider på den digitala plattformen där de sedan kopplas ihop och väljer en studio, det kan beskrivas som en form av digitaliserat drop in-koncept. Nu öppnar Gents Go på Helsingborg centralstation.
– Att vi öppnar på Helsingborgs C ser vi som ett naturligt nästa steg i vår etableringsfas runt strategiska platser, där folk ständigt är i rörelse, säger Anna Jönsson, COO på Gents Go.
Gents Go är ett digitalt frisör-koncept. Kunder och frisörer hittar lediga tider på den digitala plattformen där de sedan kopplas ihop och väljer en studio, det kan beskrivas som en form av digitaliserat drop in-koncept. Nu öppnar Gents Go på Helsingborg centralstation.
– Att vi öppnar på Helsingborgs C ser vi som ett naturligt nästa steg i vår etableringsfas runt strategiska platser, där folk ständigt är i rörelse, säger Anna Jönsson, COO på Gents Go.

När Wisconsin Milk Marketing Board slog rekord med att duka upp en ostbricka på 2012,87 kg använde de 145 olika sorters ost (bland annat en Mammoth Cheddar). Rekordet noterades den 1 augusti 2018.

När Wisconsin Milk Marketing Board slog rekord med att duka upp en ostbricka på 2012,87 kg använde de 145 olika sorters ost (bland annat en Mammoth Cheddar). Rekordet noterades den 1 augusti 2018.

När Wisconsin Milk Marketing Board slog rekord med att duka upp en ostbricka på 2012,87 kg använde de 145 olika sorters ost (bland annat en Mammoth Cheddar). Rekordet noterades den 1 augusti 2018.

Jag har tre söner. Den äldsta är tjugo och den yngsta är två år. Eller bå år som han själv säger. Eftersom jag har låtit alla mina barn få mycket skärmtid från tidig ålder har jag kunnat följa hur barnunderhållningen utvecklats under dessa tjugo år. Detta är mina slutsats; Allt går fortare nu. Ni vet, man tittar på nån gammal Pippi och blir förundrad över hur låååångsamt allt går. Och så frågar man sig hur man kunde tycka det där var kul. Svaret är ofta: För att det inte fanns något annat att tillgå. Och dessutom gick allt annat på teve lika långsamt. Även vuxen-underhållningen.

Jag har tre söner. Den äldsta är tjugo och den yngsta är två år. Eller bå år som han själv säger. Eftersom jag har låtit alla mina barn få mycket skärmtid från tidig ålder har jag kunnat följa hur barnunderhållningen utvecklats under dessa tjugo år. Detta är mina slutsats; Allt går fortare nu. Ni vet, man tittar på nån gammal Pippi och blir förundrad över hur låååångsamt allt går. Och så frågar man sig hur man kunde tycka det där var kul. Svaret är ofta: För att det inte fanns något annat att tillgå. Och dessutom gick allt annat på teve lika långsamt. Även vuxen-underhållningen.

Jag har tre söner. Den äldsta är tjugo och den yngsta är två år. Eller bå år som han själv säger. Eftersom jag har låtit alla mina barn få mycket skärmtid från tidig ålder har jag kunnat följa hur barnunderhållningen utvecklats under dessa tjugo år. Detta är mina slutsats; Allt går fortare nu. Ni vet, man tittar på nån gammal Pippi och blir förundrad över hur låååångsamt allt går. Och så frågar man sig hur man kunde tycka det där var kul. Svaret är ofta: För att det inte fanns något annat att tillgå. Och dessutom gick allt annat på teve lika långsamt. Även vuxen-underhållningen.

Bang & Olufsen nya in-ear hörlurar Beo Grace earpieces är snygga som ett par örhängen och levererar ljud som B&O menar är bättre än alla andra in-ear lurar de släppt tidigare. Riktpris ligger på hiskeliga 13-15 000 kronor, och det är utan de snygga läderfodralen.

Bang & Olufsen nya in-ear hörlurar Beo Grace earpieces är snygga som ett par örhängen och levererar ljud som B&O menar är bättre än alla andra in-ear lurar de släppt tidigare. Riktpris ligger på hiskeliga 13-15 000 kronor, och det är utan de snygga läderfodralen.

Bang & Olufsen nya in-ear hörlurar Beo Grace earpieces är snygga som ett par örhängen och levererar ljud som B&O menar är bättre än alla andra in-ear lurar de släppt tidigare. Riktpris ligger på hiskeliga 13-15 000 kronor, och det är utan de snygga läderfodralen.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö