
Aleglas, tulpanglas, eller pilsnerglas? Japanska designbyrån Nendo har kommit på det perfekta ölglaset. The Perfect 3Way Glass, har tre olika sidor att dricka från. Först ska man dricka från den raka sidan och låta ölet svepa över tungan och ner i svalget. Sen ska man ta en klunk från den utsvängda sidan där man får smaken längre fram på tungan samtidigt som ”bulan” håller kvar aromer. Sist ska man dricka från den utbuktande sidan som har bäst kontroll på flödet. Kampai!
nendo.jp
Aleglas, tulpanglas, eller pilsnerglas? Japanska designbyrån Nendo har kommit på det perfekta ölglaset. The Perfect 3Way Glass, har tre olika sidor att dricka från. Först ska man dricka från den raka sidan och låta ölet svepa över tungan och ner i svalget. Sen ska man ta en klunk från den utsvängda sidan där man får smaken längre fram på tungan samtidigt som ”bulan” håller kvar aromer. Sist ska man dricka från den utbuktande sidan som har bäst kontroll på flödet. Kampai!
nendo.jp

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.

Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö