Butikskedjan Clas Ohlson etablerar sig i april nästa år på 400 kvadratmeters försäljningsyta på Kronprinsen.
– Utöver att vi ser väldigt mycket fram emot att öppna ytterligare en butik i Malmö och specifikt i ett nytt och fräscht centrum som Kronprinsen, så är vi generellt väldigt exalterade över att vi befinner oss i en expansiv fas där vi kommer att öppna tio nya butiker under nuvarande verksamhetsår, säger lease manager Pauline Eriksson Karadzic.
Butikskedjan Clas Ohlson etablerar sig i april nästa år på 400 kvadratmeters försäljningsyta på Kronprinsen.
– Utöver att vi ser väldigt mycket fram emot att öppna ytterligare en butik i Malmö och specifikt i ett nytt och fräscht centrum som Kronprinsen, så är vi generellt väldigt exalterade över att vi befinner oss i en expansiv fas där vi kommer att öppna tio nya butiker under nuvarande verksamhetsår, säger lease manager Pauline Eriksson Karadzic.
Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.
Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.
Den 13 maj var det dags igen för Paddy's beryktade årsdag. Live-band spelade både ute och inne och det var fullt tryck överallt.
Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.
Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.
Återigen var gästlistan full när Galore arrangerade AW. Halv grillad hummer och burgare stod på menyn och DJ/VJ Sticky Bomb stod som alltid för musiken.
För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
För de som inte var på Malmömässan den 13-14 mars och för de som inte kommer ihåg, sammanfattar vi med ett mingelreportage med en bråkdel av alla besökare, utställare och montrar.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö