Carlsberg Sverige centraliserar sin logistik och väljer Speed Group som ny partner. I Falkenberg byggs nu en 40.000 kvadratmeter stor anläggning med kapacitet för 75.000 pallar.
– Genom deras lösning samlar vi all extern lagervolym i en toppmodern anläggning i Falkenberg och kan nu optimera våra logistikflöden, säger Terese Ahlström, logistikdirektör på Carlsberg.
Speed ska hantera över 1,4 miljoner pallar årligen och projektet väntas vara i full drift under 2026, uppger bolaget.
Carlsberg Sverige centraliserar sin logistik och väljer Speed Group som ny partner. I Falkenberg byggs nu en 40.000 kvadratmeter stor anläggning med kapacitet för 75.000 pallar.
– Genom deras lösning samlar vi all extern lagervolym i en toppmodern anläggning i Falkenberg och kan nu optimera våra logistikflöden, säger Terese Ahlström, logistikdirektör på Carlsberg.
Speed ska hantera över 1,4 miljoner pallar årligen och projektet väntas vara i full drift under 2026, uppger bolaget.
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april arrangerades Galore After Work på Living. Som alltid en gästlista fylld med trevliga gäster och denna gången en hel del sköna sittplatser...
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 22 april invigde Headon sin nya salong i kvarteret Malmö Live och Galore var självklart på plats och minglade.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Den 18 mars höll 1,6 miljonerklubben sin årliga kampanj Woman in Red på Scandic Triangeln. Den årliga galan arrangeras till förmån för forskning på kvinnors hälsa.
Galore är ett mediabolag som informerar, guidar, underhåller och inspirerar genom tidningar och event. Det redaktionella innehållet är i huvudsak nöje och näringsliv.
Propellergatan 2
211 15 Malmö